AdE39

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
AdE39

AdE39

Bericht door AdE39 » 14 jan 2011, 20:49

Hallo beste BMW vrienden,

Gaarne maak ik van deze gelegenheid gebruik om mij even voor te stellen.

Mijn schermnaam is AdE39, mijn roepnaam is Ad ben 54 jaar jong, en kom uit de Zuid-West hoek van Noord-Brabant.
Ben jaren beroepschauffeur geweest, maar ben daar al jaren geleden mee opgehouden.
Ben daarna de bedrijfsbeveiliging in gegaan, na de nodige cursussen.

Ik ben in het bezit van een mooie BMW E39 525 i Touring van de 7de maand 2001.
Ik heb deze mooie BMW gekocht in november 2010, en reed daarvoor in Audi het type B4C5 met een 2.5 TDI V6 van 2001.
Maar dit is nog al eens iets anders dan een Audi!
Ik heb in het verre verleden ook al BMW gereden, echter tot volle tevredenheid, een 2002 uit het jaar 1973 met de grote achterlichten, dat was ook een beer van een auto.
Ik was eigenlijk niet merk vast, maar ik heb altijd al gezegd, ik keer altijd eenmaal terug naar de Beierse geweldenaar.
Dus ik ben weer terug bij BMW.

Mijn hobby's, ja, auto's natuurlijk, onderhoud, reparaties, maakt mij niet uit waaraan, carrosserie, motorisch, ophanging enz.
Vissen in Denemarken, waar ik als het even kan elk jaar naar toe ga.
Verder bezoekjes aan Duitsland, en dan vooral in het stroomgebied van de Moezel.

Verder hoop ik heel veel lees plezier en leuke momenten met u allen te hebben, waar nodig een handje toe te steken met eventuele raad.
Maar neem van mij aan, ik weet natuurlijk ook niet alles, is haast niet mogelijk.
Ik heb aan vele merken auto's gewerkt vooral aan USA import, wel veelal Europese auto's.

Ik wens u allen een heel fijn weekend toe

Met vriendelijke groet,

Ad

Beens1

Re: AdE39

Bericht door Beens1 » 15 jan 2011, 00:15

Welkom Ad! :zwaai:
Veel plezier hier!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”