Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Heb je al besteld? De meeste personen hier op het forum hebben we ervaring met hlautomotive. Laat je niet afschrikken door de typ fouten in emails en dergelijke. Dat komt omdat het 2 personen uit china zijn dacht ik.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik heb hem ook bij de dealer besteld. Pasvorm waas 100% perfect. Ik heb hem met kit vastgelijmd en niet met de bijgeleverde 3M dubbelzijdige tape. Kosten waren €100,- als ik het mij goed herrinner
Als je de lip van HL Motive koopt moet je deze idd nog in vorm buigen en handigste is dit te doen voor dat je em laat spuiten. Met een fohn of verfbrander. Daarin tegen op ebay.de kan je de lip gespoten en wel voor nog geen 50,- euro bestellen, misschien is dat wat voor je.
Heb er zelf 1 aangeschaft bij Wheelsonline (Sliedrecht). Degene die ik heb gekocht (55,= euro) is een chromen kofferbak strip en past perfect. (zie; http://www.wheelsonlineautos.nl/Chrome- ... -serie-E46
Ik weet niet of ze ook strips in kleur gespoten hebben.