Voorstellen
Voorstellen
Hallo
Sinds ruim een maand ben ik weer eens trotse bezitter van een BMW.
Deze keer is het een 330D Automaat E91 bj 2006 geworden.
Full options en lage kmstand.
Een weekje later nog even laten tunen en met genot rijd ik tegenwoordig over de NL-wegen.
Sinds ruim een maand ben ik weer eens trotse bezitter van een BMW.
Deze keer is het een 330D Automaat E91 bj 2006 geworden.
Full options en lage kmstand.
Een weekje later nog even laten tunen en met genot rijd ik tegenwoordig over de NL-wegen.
Re: Voorstellen
Hey, een autoweek-forummer hier ... welkom!
Strakke bak hoor ... en hopelijk vind je hier de tips en trucs waar je naar op zoek was.
Strakke bak hoor ... en hopelijk vind je hier de tips en trucs waar je naar op zoek was.
Hey Mooggie
Je hebt me ontdekt merk ik hahaha.
Idd via een tip in Autoweek hier gekomen.
Je hebt me ontdekt merk ik hahaha.
Idd via een tip in Autoweek hier gekomen.
Heee.. mooie auto hoor! Ik kan me een foto herinneren van nog een auto die op die plaats is gemaakt. Die is ook van een lid hier. Toevallig een bepaalde bmw dealer?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Weliswaar een achterhaald bericht maar de auto is sinds oktober vorig jaar niet meer in mijn bezit.
Nav voortdurende klachten en reparaties wat weliswaar allemaal netjes door de dealer in de garantietermijn is hersteld was mijn vertrouwen compleet zoek bij deze auto.
De laatste klacht heeft mij doen beslissen eens goed met BMW om de tafel te gaan zitten en zijn we tot overeenstemming gekomen de auto in te ruilen.
Zal tzt wel een andere shoroom aanmaken.
Nav voortdurende klachten en reparaties wat weliswaar allemaal netjes door de dealer in de garantietermijn is hersteld was mijn vertrouwen compleet zoek bij deze auto.
De laatste klacht heeft mij doen beslissen eens goed met BMW om de tafel te gaan zitten en zijn we tot overeenstemming gekomen de auto in te ruilen.
Zal tzt wel een andere shoroom aanmaken.
-
AtlasTelamon
Jammer dat het niet werkte. Wel nice te horen dat je goed bent geholpen!
Welkom!
Mooie auto, loopt lekker zo'n dikke diesel!
Mooie auto, loopt lekker zo'n dikke diesel!