Sinds ik mijn 330d met originele xenon units in mijn bezit heb, valt mij elke keer de doffe plek op aan de binnenkant van de koplampglazen. Als mijn xenon aanstaat lijkt het net alsof de koplampglazen aan de binnenkant vuil zijn, wat ik trouwens bij heeel veel auto's zie met origineel xenon (niet alleen BMW).
Wat is dit en hoe is het op te lossen? Is het op te lossen door alleen nieuwe koplampglazen te monteren of is het meer, zoals de xenonlenzen die bruin-verbrand zijn zoals ik via google heb kunnen vinden. Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar foto's ga ik toch nog even proberen te maken.
Daarnaast valt de lichtopbrengst van mijn xenon enorm tegen, xenon zou toch veel meer licht moeten geven als normale lampen? Ik denk dat dat gekoppeld is aan het hier bovenstaande.. Verder was ik laatst een topic (volgens mij hier op bmwportal) tegen gekomen van iemand die zijn koplampglas ook had verwisseld en waar het volgens mij opgelost was, maar kan het niet meer terugvinden.
Wie heeft dit ook / kan mij vertellen hoe het op te lossen? Geeft toch wel een veel nettere look als ze weer goed schijnen