Angel Eyes SMD LED

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Donkeh

Angel Eyes SMD LED

Bericht door Donkeh » 20 dec 2010, 09:45

Hey iedereen,

Eergisteren m'n Angel Eyes SMD Leds gestoken. Kheb ze op dat klein (12v) lampje gestoken (=standlicht?)

Probleem is/was dat als ik die kleine lamp afkoppel, en dus enkel de AE's aansluit, ik op m'n dashboard meldig krijg van defecte of ontbrekende lichten vooraan. Alsook branden mijn pinkers in de plaats (niet fel, maar je ziet het toch)

Enkel na het terug aansluiten van dat 12v lampje bij de AE's kwam alles terug in orde, en gingen de meldlampjes en de pinkers uit.

M'n stiefzoon heeft het ouder model E46 (van 2001, niet de facelift dus) en bij hem is dat probleem er niet. Ook flikkeren de lampjes zo'n 5-tal keer bij het ontsteken van het contact. Bij mijn auto (E46 van 2003, de facelift) flikkerden ze eerst ook, en bleven ze zelfs nog 1 minuut lichtjes branden na het vergrendelen en ontgrendelen van de deuren. Vond ik wel leuk, maar dan zat ik natuurlijk met al die meldlampen hé.

Is er nog iemand die dit meegemaakt heeft en daar een oplossing voor heeft? Eventueel een andere zekering steken of zoiets? lle voorstellen zijn welkom.

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”