In de tussentijd ga ik mezelf hier eens goed inlezen in de techniek en eventuele problematiek van de E36. Ik heb vroeger héél veel aan de 2000, 2002, en 320 gesleuteld, maar de techniek is toch wel iets veranderd
Ik ben Jos, aanstaande ex-Porsche piloot
-
BMW325iCabrio
Ik ben Jos, aanstaande ex-Porsche piloot
Hoi Allemaal. Op dit moment rijd ik nog in een prachtige Porsche 944, maar sinds kort ben ik verliefd geworden op de 3-serie 6-cilinder cabriolet E36 :~ . Ik heb de Porsche dus te koop gezet (http://link.marktplaats.nl/404627679) en hoop binnenkort een cabrio aan te schaffen. Als er iemand wil ruilen is hij/zij natuurlijk altijd welkom om me een paar foto's te mailen
.
In de tussentijd ga ik mezelf hier eens goed inlezen in de techniek en eventuele problematiek van de E36. Ik heb vroeger héél veel aan de 2000, 2002, en 320 gesleuteld, maar de techniek is toch wel iets veranderd
Ik ben tot nu toe bij 2 cabrio's wezen kijken, maar van beide deed de cabriokap het niet. Wellicht een kwaal?
Re: Ik ben Jos, aanstaande ex-Porsche piloot
Welkom Jos.
Succes met het vinden van een goede E36 cabrio
Succes met het vinden van een goede E36 cabrio

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Kijk eens aan, van Porsche naar BMW, verstandige keuze!
Er is trouwens een aardige 'strijd' gaande om je auto in bezit te krijgen asl ik de biedingen op de advertentie zo zie.
En natuurlijk nog succes met zoeken naar je nieuwe liefde!
Er is trouwens een aardige 'strijd' gaande om je auto in bezit te krijgen asl ik de biedingen op de advertentie zo zie.
En natuurlijk nog succes met zoeken naar je nieuwe liefde!
-
BMW325iCabrio
Thanks! En het is nog gelukt ook
Zaterdag kan ik mijn 325i Cabrio uit '94 ophalen. Dan begint ook het klussen dus kunnen jullie veel vragen tegemoet zien 
Bij de proefrit bleek trouwens direct al dat de 944 ver achterblijft bij de 325i. Dat had ik wel een beetje verwacht, maar niet dat het verschil zo groot zou zijn
Bij de proefrit bleek trouwens direct al dat de 944 ver achterblijft bij de 325i. Dat had ik wel een beetje verwacht, maar niet dat het verschil zo groot zou zijn
Laatst gewijzigd door Gast op 11 jan 2011, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
-
Alibali
Je had toch geen Porsche met een hamsterwiel inplaats van een motor 
- benmaassen
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet,
altijd fijn e36 cabrio liefhebber erbij te hebben.(ben ik ook)
Ik zie graag foto s volgen van je nieuwe wagen.
altijd fijn e36 cabrio liefhebber erbij te hebben.(ben ik ook)
Ik zie graag foto s volgen van je nieuwe wagen.
Welkom Jos!
Mooie keuze een E36 cabrio!
Ben benieuwd naar de foto's!
Plaats m ook even in dit topic
http://www.bmwportal.nl/post149791.html#p149791
Greetz Richy
Mooie keuze een E36 cabrio!
Ben benieuwd naar de foto's!
Plaats m ook even in dit topic
http://www.bmwportal.nl/post149791.html#p149791
Greetz Richy