Diversen vragen BMW 320i Touring (E46)

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
martijn77

Diversen vragen BMW 320i Touring (E46)

Bericht door martijn77 » 29 nov 2010, 16:01

Hoi, ik heb afgelopen zaterdag een Touring uit juni 2003 gehaald. Nu wil ik wat dingen laten doen, en ik hoop dat jullie weten waar het goed en betaalbaar te doen is. Ik woon zelf in Zoetermeer dus een redelijke afstand kan ik nog wel rijden anders via internet bestellen.

- ik wil graag een nieuwe mattenset hebben aangezien de oude totaal op zijn.
- haaienvinnetje, waar is dat mooi te krijgen.
- hoeveel mistachterlichten moeten er branden aan de achterkant, ik zie alleen links branden, horen er geen 2 te branden?
- de schakel aan een van de gordels mist dat ronde dingetje in de gordel zodat deze helemaal op de grond ligt, is zoiets los te bestellen?
- ik wil de binnenkant van de koplampen (het glas) schoonmaken (lichte aanslag) tips?

Nou dit was het voor nu, hoop op leuke reacties. Ben zelf een enthousiaste nieuwe BMW rijder en nu al verslaafd hahaha. :W

Richel88

Re: Diversen vragen BMW 320i Toering (E46)

Bericht door Richel88 » 29 nov 2010, 16:34

Die aanslag op je koplampen zit hoogstwaarschijnlijk aan de buitenkant. Hier hebben we een DIY van om deze schoon te schuren / te restaureren. Ik raad je echter aan nieuwe aan te schaffen (rond de 170 euro voor een setje).

Wat voor een rood dingetje bedoel je precies? wellicht heb ik er nog een liggen ;)

Voor een mattenset even contact opnemen met bimmerparts ;)
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

martijn77

Bericht door martijn77 » 29 nov 2010, 21:32

het is geen rood dingetje maar zo'n zwart rondje waar die stalen gordelklem op leunt zodat hij op grijphoogte zit. hij ligt nu op de grond je weet wel dat stalen ding :D

Harm78

Bericht door Harm78 » 30 nov 2010, 09:02

Had je nou laatst niet ook al op het autoweek forum iets gevraagd? Daar had ik je aangeraden om niet "toering" neer te zetten :)

Mattensetten kun je gewoon bij de dealer halen, maar kosten wel 50 euro. Misschien dat 't bij Bimmerparts goedkoper is?
Standaard zit alleen links een fitting voor mistachterlicht, rechts ontbreekt die volgens mij helemaal. 1 mistlicht is trouwens ook beter, want wordt nooit verward met remlicht.
Niet dat je ze ooit gebruikt natuurlijk, het zicht komt eigenlijk nooit onder de 50 meter...

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 30 nov 2010, 09:57

Mijn mistlamp wordt elk jaat zeker 1 keer gebruikt... Iets met APK :P

martijn77

Bericht door martijn77 » 30 nov 2010, 10:03

Harm78 schreef:Had je nou laatst niet ook al op het autoweek forum iets gevraagd? Daar had ik je aangeraden om niet "toering" neer te zetten :)

Mattensetten kun je gewoon bij de dealer halen, maar kosten wel 50 euro. Misschien dat 't bij Bimmerparts goedkoper is?
Standaard zit alleen links een fitting voor mistachterlicht, rechts ontbreekt die volgens mij helemaal. 1 mistlicht is trouwens ook beter, want wordt nooit verward met remlicht.
Niet dat je ze ooit gebruikt natuurlijk, het zicht komt eigenlijk nooit onder de 50 meter...
Nee op het autoweek forum zit ik niet, misschien een naamgenoot, maar sorry ik zie wel wat ik fout doe Touring hahaha, domdomdom zal er zeker op letten. Maar bedankt voor je tips.

Harm78

Bericht door Harm78 » 30 nov 2010, 10:05

Het was iemand met een compleet andere naam, maar ik vond het opvallend dat er 2 personen Toering zouden typen :)

Persoonlijk zou ik 'm trouwens 320i Break noemen, maar dat terzijde

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”