19'' CSL velgen
19'' CSL velgen
geachte,
ik ben opzoek naar een setje 19'' CSL velgen,deze mogen immitatie zijn.
Het liefste wil ik een breedset voor op mijn E46 M3.
Heeft iemand tips waar ik deze velgen het beste kan aanschaffen en wat zijn de maten / ET van de velgen?
ik ben opzoek naar een setje 19'' CSL velgen,deze mogen immitatie zijn.
Het liefste wil ik een breedset voor op mijn E46 M3.
Heeft iemand tips waar ik deze velgen het beste kan aanschaffen en wat zijn de maten / ET van de velgen?
Re: 19'' CSL velgen
http://www.velocitymotoring.com/
Ze zijn ook op sommige engelse webshops te krijgen, dat scheelt je wat in verzendkosten.
Anders even in de Groupbuy sectie kijken, er is momenteel een groupbuy gaande voor velgen van VMR.
Ze zijn ook op sommige engelse webshops te krijgen, dat scheelt je wat in verzendkosten.
Anders even in de Groupbuy sectie kijken, er is momenteel een groupbuy gaande voor velgen van VMR.
Ah! Je hebt een M3 gevonden?
Showroom?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Zodra ik effe tijd heb maak ik een aantal foto's.
Komt goed!
Komt goed!
-
Griffendahl
Die Velocity Motoring zijn op een M3 heel erg gaaf omdat je dan achter 10J kunnen nemen, die zijn breder en dieper als OEM CSL velgen (en daarmee mooier naar mijn mening)... Voorvelgen van Veolcity Motoring zijn sowieso al dieper als OEM.
-
Tommylicious
Ik heb originele m3 evo velgen. Die volledig gepolierd zijn. Bij intresse mag je me altijd pm'n.
-
Martijn M3
ZIjn inderdaad ook sporadisch geleverd op de CSL, maar echte CSL's zijn toch echt de Styling 163 M Kreuzspeiche.
geachte,Tommylicious schreef:Ik heb originele m3 evo velgen. Die volledig gepolierd zijn. Bij intresse mag je me altijd pm'n.
heeft u foto's van de velgen?
Zijn ze compleet met banden?
En wat is uw vraagprijs?
Gr. Rico
Laatst gewijzigd door rico#27 op 14 dec 2010, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
waarom heeft iedereen het altijd over polieren? dat is toch gewoon duits voor polijsten ...