Foto's MariE46 Blackline 2003
Foto's MariE46 Blackline 2003
auto is verkocht
Laatst gewijzigd door MariE46 op 03 mar 2008, 15:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Foto's MariE46
Die 17 " velgen staan echt veel mooier.
Mooie strakke auto
Mooie strakke auto

Nogmaals een hele nette E46. Ziet er nog goed uit na ruim 3 ton 

Velgen maken de auto, zo zie maarr..
Trouwens, geen armsteun? :fluit:
Trouwens, geen armsteun? :fluit:
Armsteun is wel een van de meest onmisbare situaties, zeker bij al die saaie Nederlandse stukken autosnelweg.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
armsteun is gewoon een must 

Ja klopt, ik kan ook niet meer zonder.. Vind het wel fijn om mijn elleboog erop kwijt te kunnen. Ook als ik achterin zit vind ik het prettig.
Hahahaha ik bedoelde de middenarmsteun achter. :pimp:
Middenarmsteun komt er ook in!
De auto had een groot probleem met afslaan en lampjes die gingen branden en dit heeft Bertus gelukkig op kunnen lossen door de Krukas Sensor te vervangen (33 euro!), kostte bij de dealer 600 euro om te laten doen aangezien de sensor naast de startmotor zit en het hele inlaatspruitstuk losgemaakt moest worden. Weer genoeg bespaard dus, en daarmee gaan we wat leuke speeltjes kopen!!!!
Morgen gaat Bertus de airco ombouwen naar Climate Control en over 2 a 3 weken komt er een splinternieuw 16:9 Breedbeeld Navigatie systeem in!
Ook word de motorkap steenslag vrij gemaakt en wat kleine deukjes eruit gehaald.
En als klap op de vuurpijl een hele goeie Meguiars behandeling
Foto's volgen!
De auto had een groot probleem met afslaan en lampjes die gingen branden en dit heeft Bertus gelukkig op kunnen lossen door de Krukas Sensor te vervangen (33 euro!), kostte bij de dealer 600 euro om te laten doen aangezien de sensor naast de startmotor zit en het hele inlaatspruitstuk losgemaakt moest worden. Weer genoeg bespaard dus, en daarmee gaan we wat leuke speeltjes kopen!!!!
Morgen gaat Bertus de airco ombouwen naar Climate Control en over 2 a 3 weken komt er een splinternieuw 16:9 Breedbeeld Navigatie systeem in!
Ook word de motorkap steenslag vrij gemaakt en wat kleine deukjes eruit gehaald.
En als klap op de vuurpijl een hele goeie Meguiars behandeling

Foto's volgen!
:worthless:
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Gelukkig was het idd alleen maar een krukas toertental sensor t.w.v 33 euro incl. BTW (na 15% dealer korting)
Auto rijd nu gewoon perfect, als ik het niet zou weten zou ik zweren dat ie nog geen ton heeft gelopen!
Owja, als iemand meer intresse heeft in een compleet 16:9 systeem dan hoor ik het graag! kan altijd een vrijblijvende offerte maken met zeer scherpe prijs en eventueel met inbouw!
Auto rijd nu gewoon perfect, als ik het niet zou weten zou ik zweren dat ie nog geen ton heeft gelopen!
Owja, als iemand meer intresse heeft in een compleet 16:9 systeem dan hoor ik het graag! kan altijd een vrijblijvende offerte maken met zeer scherpe prijs en eventueel met inbouw!
www. M3 register .nl
Stukken netter ! 
Alleen snap ik 1 ding niet, nu maak je zoveel kms, en dan niet eens een armsteun

Alleen snap ik 1 ding niet, nu maak je zoveel kms, en dan niet eens een armsteun