achterveren van sedan op coupe
achterveren van sedan op coupe
mijn 325i e46 coupe heeft een sportonderstel en ik wil graag de achterkant iets omhoog hebben,ik wil hem aan de voorkant eigenlijk niet lager hebben er zit zo'n grote M bumper op, die komt dan te laag te zitten.
nu had ik op mijn 320 sedan zonder sportonderstel aan de voorkant M tech veren gezet en die stond daarna mooi vlak.
dus nu was mijn gedachte als ik nu eens aan de achterkant veren van een onverlaagde sedan zet staat ie ook mooi vlak.
zou dit kunnen?
gr hans
ps wie heeft er nog goede veren van een sedan liggen?
ik heb er eventueel zelf nog 1.
nu had ik op mijn 320 sedan zonder sportonderstel aan de voorkant M tech veren gezet en die stond daarna mooi vlak.
dus nu was mijn gedachte als ik nu eens aan de achterkant veren van een onverlaagde sedan zet staat ie ook mooi vlak.
zou dit kunnen?
gr hans
ps wie heeft er nog goede veren van een sedan liggen?
ik heb er eventueel zelf nog 1.
Re: achterveren van sedan op coupe
Hmm, of dit past zou je aan de hand van de onderdeelnummers kunnen controleren of je moet ze in de praktijk opmeten dan weet je in ieder geval of de pasvorm goed is.
Je zou dan de coupe veer met de sedan veer kunnen vergelijken.
Succes met passen en meten
Je zou dan de coupe veer met de sedan veer kunnen vergelijken.
Succes met passen en meten
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Past gewoon ja, maar of ik het zou doen is een 2e.. Die veren van een sportclub zijn een graadje harder dan de gewone versie. Beter een verhogingsplaatje tussen de veren zetten aan de achterkant, die zijn ook gewoon te koop (origineel).
waar zouden die verhogingsplaatjes dan te koop moeten zijn,de dealer heeft alles na gezocht en er is niets leverbaar .
gr hans
gr hans
- Marvin 328iT
ff snel gezocht....kijk maar naar nr. 18 'spring pad'
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... ing_parts/
gr,
Marvin
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... ing_parts/
gr,
Marvin
idd bestaat dus wel,ik kan dus met het onderdeel nr naar de dealer en die moet dat kunnen bestellen?
hartelijk dank alvast voor de hulp.
gr hans
hartelijk dank alvast voor de hulp.
gr hans
- largeproject
- Contacteer:
Zo als ik je al vertelde Hans,achter omhoog is voor nog verder omlaag.
En aangezien jij de verkeersdrempels met 120 neemt lijkt me dat geen goede optie.
En aangezien jij de verkeersdrempels met 120 neemt lijkt me dat geen goede optie.
Hij komt voor wel een klein stukje omlaag, maar in de praktijk zal dat niet meer zijn dan een paar millimeter. Veel kan het nooit zijn door de korte overhang aan de voorzijde. Millimeter of 2, dan heb je het echt wel gehad.
de dealer kan ze idd gewoon leveren ze zijn besteld. gr hans
-
Griffendahl
Waarom wil je de achterkant omhoog en de voorkant zo laten... Ben je niet bang dat die dan 'sneeuwschuiverlooks' krijgt en dat je de balans in je auto verstoort? Zeker ook omdat je voor en achter niet op elkaar afgestemde veren gaat gebruiken...
ik vind een lagere auto niet mooi ook een eibach pro kit niet,er komen nu aan de achterkant dikkere veerrubbers aan de bovenkant van de veren tussen,daardoor gaat ie achter ong 1 tot 1 1/5 cm omhoog.
ik heb met mijn sedan jaren gereden met m tech veren voor en orginele veren achter, die stond precies even hoog voor en achter en die reed prima. gr hans
ik heb met mijn sedan jaren gereden met m tech veren voor en orginele veren achter, die stond precies even hoog voor en achter en die reed prima. gr hans