320d Touring hangt aan een kant scheef
320d Touring hangt aan een kant scheef
Hallo
Ik heb een 320D touring uit 2002,
de auto stond op het oog een beetje scheef,dus maar even binnen gezet
en met de centimeter even op gemeten
nu is hij dus aan de passagiers kant een centimeter lager dan aan de bestuurders kant.
Heeft iemand een idee of dit al eens mee gemaakt en weet wat dit is
of wat ik eraan kan doen.
Alle info is welkom
Alvast bedankt
Ik heb een 320D touring uit 2002,
de auto stond op het oog een beetje scheef,dus maar even binnen gezet
en met de centimeter even op gemeten
nu is hij dus aan de passagiers kant een centimeter lager dan aan de bestuurders kant.
Heeft iemand een idee of dit al eens mee gemaakt en weet wat dit is
of wat ik eraan kan doen.
Alle info is welkom
Alvast bedankt
Re: 320d Touring hangt aan een kant scheef
Ik denk dat er een van je stabilisatorstangen is gebroken.
Hallo
Maar als de stabilisator stang gebroken is dan merk je dat wel met rijden denk ik.
En naar mijn mening rijd de auto niet anders als voorheen,trekt niet naar een kant en merk ook
niks met kuiltjes of heuveltjes.
Mischien dat je me kan vertellen hoe je dat merkt met rijden als deze wel gebroken is?
Alvast bedankt
Maar als de stabilisator stang gebroken is dan merk je dat wel met rijden denk ik.
En naar mijn mening rijd de auto niet anders als voorheen,trekt niet naar een kant en merk ook
niks met kuiltjes of heuveltjes.
Mischien dat je me kan vertellen hoe je dat merkt met rijden als deze wel gebroken is?
Alvast bedankt
is er geen veer gebroken? heb ik ook gehad, een achter en voorveer helemaal onderaan waar de veer op de schotel rust je merkt er niets van maar de auto staat wel scheef
Met de laatste grote beurt een paar weken geleden is er bij mij rechtsvoor de stabilisatorstang vervangen omdat deze gebroken was. Eerlijk gezegd heb ik hier niks van gemerkt tijdens het rijden. Het enige was dat het er een beetje op leek dat de auto rechtsvoor iets lager stond.
De veren kunnen het idd ook zijn.
De veren kunnen het idd ook zijn.
Ik denk ook een gebroken veer. Je zal niet de 1e zijn die dat heeft. Komt veel voor bij de E46, E36 ook trouwens.
Ik ga zeker even kijken naar de veren
Ga morgen even op de brug en kijken naar de veren,zou inderdaad wel iets in die richting kunnen zijn
en dan achter en ook voor
Als je stabilisatorstang gebroken is zie je dan ook aan de achter kant verschil of alleen voor?
En als deze gebroken is hangt hij toch los?
Alweer hartelijk dank voor de reacties
Ga morgen even op de brug en kijken naar de veren,zou inderdaad wel iets in die richting kunnen zijn
en dan achter en ook voor
Als je stabilisatorstang gebroken is zie je dan ook aan de achter kant verschil of alleen voor?
En als deze gebroken is hangt hij toch los?
Alweer hartelijk dank voor de reacties
<flauw>Vraag je vrouw om uit te stappen </flauw>klaferry schreef: nu is hij dus aan de passagiers kant een centimeter lager dan aan de bestuurders kant.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Was een gebroken achterveer
Dus deze topic is opgelost en kan worden verwijdert
Dus deze topic is opgelost en kan worden verwijdert
We sluiten en verwijderen niks :-)
Het kan best zijn dat morgen iemand zich aanmeld omdat die het zelfde probleem heeft, en ook een oplossing zoekt
.
Het kan best zijn dat morgen iemand zich aanmeld omdat die het zelfde probleem heeft, en ook een oplossing zoekt

-
hey jongens zie dat we dicht zijn maar tog ff een postje,
het kan ook 1 schokbrekerzijn
heb ik zelf gehad aangien hij verlaagt is en dus de veren stuger zijn voel je dat bijna niet
samen met het feit dat er net 1 pakje malbro onder de bumper past dus dat je rustig over hobbels rijd
wat dus irritant is is dat een monteur het ook bijna niet merkt
jhe kan het dan alleen zien aan een lekage van de zuiger
het kan ook 1 schokbrekerzijn
heb ik zelf gehad aangien hij verlaagt is en dus de veren stuger zijn voel je dat bijna niet
samen met het feit dat er net 1 pakje malbro onder de bumper past dus dat je rustig over hobbels rijd
wat dus irritant is is dat een monteur het ook bijna niet merkt
jhe kan het dan alleen zien aan een lekage van de zuiger