even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
casanova

even voorstellen

Bericht door casanova » 11 okt 2010, 13:15

Hallo,

ik (Peter) ben de (niet altijd) gelukkige bezitter van een plm. 10 jaar oude 320 touring.
Vorig jaar gekocht via marktplaats, moest m'n leasebak inleveren omdat ik door m'n werkgever wegbezuinigd werd.
Dus maar zelf een niet te dure auto gekocht, waar je een beetje mee voor de dag kunt komen en voor mezelf begonnen.
Inmiddels al een jaar met veel plezier. 'k Heb een automaat en als je het gaspedaal indrukt en de motor hoort brommen krijg je toch wel een apart gevoel. Super.
Wel wat technische probleempjes gehad. Sensor voor airbag passagiersstoel kapot, koste € 300,--, betaald door de verkoper. Kapotte motor van de stuurbekrachtiging, kostte me zo'n € 800,--. Nu doet de parkeerhulp het niet meer. Zal wel een sensor kapot zijn, maar omdat ik een trekhaak heb laten monteren heb ik niet zo'n haast om het te laten repareren. Inmiddels heb ik ook kuren met de afstandsbediening. Lastig, want soms gaat alleen de deur aan de bestuurderskant open en dat is knap lastig als je passagiers bij je hebt.
Toch maar even bij de garage langs voor controle en opgave van reparatiekosten.

Desondanks rij ik met veel plezier, heb heel veel Peugeot gereden, maar BMW is toch wel een klasse apart.

Peter

tan_n86

Re: even voorstellen

Bericht door tan_n86 » 11 okt 2010, 13:58

Dag Peter,

Welkom hier! Dat niet alle deuren altijd open gaan zal waarschijnlijk aan je Gm5 module liggen, maar daar zijn genoeg topics over. We hebben ook een member die dat kan repareren voor je Jdm regelt dat..

Zoek het maar ff op en veel plezier hier!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”