Ik ben van plan om een oem 16:9 scherm te gaan verbouwen. Daar heb ik de exacte afmetingen van het beeld voor nodig. Mijn plan is namelijk om (bijvoorbeeld) een pioneer of alpine touchscreen navigatie in te bouwen in de oem behuizing. Ook de Oem knoppen wil ik werkend maken.
Ik heb de 16:9 monitor nog niet, en voor ik er aan kan beginnen moet ik zowiezo weten of ik kwa maten weg kom, en wat voor scherm ik dan moet kopen.
Ik weet het, het valt allemaal niet mee zo'n verbouwing.. Maar ik wil het toch en ben relatief handig.
De voordelen strax:
volwaardige MP3 ondersteuning
Navigatie
dvd video afspelen
touchscreen
USB ondersteuning
dvd speler
3d mapweergave
versterker uitgangen
€€€ besparen t.o.v origineel navigatie
Ik heb nu een 4:3 monitor met MK2 navigatie. De navigatie is traag met herberekenen en gewoon niet meer van deze tijd. Ook heb ik geen versterker uitgangen. Ik heb wel een Dension gateway met USB. Maar het navigeren door de mappen en dergelijke gaat niet zo makkelijk als bij mijn E36 waarin ik een Alpine radio had. Dit alleshoop ik hiermee dus relatief goedkoop en mooi op te kunnen lossen
Kortom dit lijkt me wel wat, daarom wil ik dus graag de exacte afmetingen van het originele beeld hebben.
hoogte X breedte in mm.
Mocht ik eraan gaan beginnen, dan maak ik er een uitgebreid topic over!
ps, mocht het passen wat ik bedacht heb, dan ben ik per direct opzoek naar een (defecte) 16:9 boordcomputer!
Bedankt alvast!
Kevin