achterbank
achterbank
zou iemand mij eve kunnen helpen.het kan zijn dat het al ergens vermeld staat maar zit op mn gsm te tokkelen en mn achtebank ligt er half uit! Nu zit ik strop met de rugleuning.heb 2boutjes al los gemaakt maar hoe moet het nu verder? Wie kan mij eve uit de nood helpen?? Alvast bedankt....

Re: achterbank
2 boutjes?
Daar red je het niet mee.
Ik ga uit van een rugleuning uit 1 stuk.
Zitting verwijderen.
Hoofdsteunen verwijderen.
Gordels verwijderen.
Torx bouten links, rechts en 2 vlak achter de gordel bevestiging verwijderen.
Kofferklep openen.
Je kijkt dan tegen de metalen achterplaat aan. Daar zitten 2 kliksloten van de achterbank.
neem een schroevendraaier, steek die er schuin in zodat je handvat meer naar het midden van auto wijst en druk het dan naar de buitenzijde.
That's it.
NOTE: Zorg dat bij montage alles goed recht en vast zit anders gaat geheid leer op leer of leer op kunststof kraken/piepen.
succes
Daar red je het niet mee.
Ik ga uit van een rugleuning uit 1 stuk.
Zitting verwijderen.
Hoofdsteunen verwijderen.
Gordels verwijderen.
Torx bouten links, rechts en 2 vlak achter de gordel bevestiging verwijderen.
Kofferklep openen.
Je kijkt dan tegen de metalen achterplaat aan. Daar zitten 2 kliksloten van de achterbank.
neem een schroevendraaier, steek die er schuin in zodat je handvat meer naar het midden van auto wijst en druk het dan naar de buitenzijde.
That's it.
NOTE: Zorg dat bij montage alles goed recht en vast zit anders gaat geheid leer op leer of leer op kunststof kraken/piepen.
succes
Sorry,Melissa schreef:zou iemand mij eve kunnen helpen.het kan zijn dat het al ergens vermeld staat maar zit op mn gsm te tokkelen en mn achtebank ligt er half uit! Nu zit ik strop met de rugleuning.heb 2boutjes al los gemaakt maar hoe moet het nu verder? Wie kan mij eve uit de nood helpen?? Alvast bedankt....
Ik had dit bericht vaker gelezen en nooit begrepen wat je bedoelde met de telefoon te tokkelen.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Hier zat het "klungelwerk"beemwe schreef: Kofferklep openen.
Ben uiteindelijk achter de computer gekropen om TIS te openen en dan is het me uiteindelijk gelukt!