Beschadiging Leren bekleding

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Skip

Beschadiging Leren bekleding

Bericht door Skip » 07 sep 2010, 23:00

In mijn deur heb ik een 'hapje' uit mijn leren bekleding. Het is geen gat maar een soort van lipje wat er aan zit.
Vind het moeilijk uit te leggen maar ik ben opzoek naar een product wat dit kan herstellen.
Dus niet een product om je leer te poetsen maar echt om schade te herstellen.

Jeroendg

Re: Beschadeging Leren bekleding

Bericht door Jeroendg » 07 sep 2010, 23:41

naald en garen :!

Mischien even een fototje of langs de leder dokter gaan.

///Monster

Bericht door ///Monster » 07 sep 2010, 23:54

misschien dat www.drvinyl.nl het wel voor je kan repareren..

Skip

Bericht door Skip » 12 sep 2010, 20:34

Dankjewel monster. Ik heb hun even gemaild en ik hoop dat ze wat voor me kunnen betekenen..!

///Monster

Bericht door ///Monster » 15 sep 2010, 20:21

en? weet je al wat meer?
Laatst gewijzigd door Gast op 10 nov 2010, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

EnesBmw330

Bericht door EnesBmw330 » 09 nov 2010, 23:21

Heb het zelfde probleem dus zou het ook heel graag willen weten

DutchPlayer

Bericht door DutchPlayer » 29 nov 2010, 14:24

Reloader

Bericht door Reloader » 29 nov 2010, 15:53

dan ben je de eerste die met colorlock gescheurd leer aan elkaar krijgt :D

DutchPlayer

Re: Beschadiging Leren bekleding

Bericht door DutchPlayer » 05 jan 2011, 10:15

http://www.colourlock.nl/ heeft een reparatie set waarmee je gaatjes kan fixen in je leer dmv deze dicht te plamuren wat ook bij de set zit, daarna kan je de boel weer op kleur brengen en nabehandelen met de rest van de producten die bij de set zitten.

Als het hier echt gaat om een velletje leer wat los hangt, ik zou het terug plakken met textiel lijm en dan met schoenpoets in de kleur van je leer bij werken laten op drogen en je ziet er amper wat van. Tip heb ik van een auto interieur bekleder.

Ja en als je het niet zelf wilt doen zijn er genoeg bedrijven die dat soort schades kunnen fixen.

bilkert35

Bericht door bilkert35 » 05 jan 2011, 16:58

Kijk maar eens op de site van Colourlook daar laten ze ook een reparatie zien van een winkelhaakje in het leer.

Dnl

Bericht door Dnl » 05 jan 2011, 17:08

Have fun met hun producten, ik vond de kwaliteit ERG tegenvallen..!

hanse46

Bericht door hanse46 » 08 jan 2011, 00:06

Nou ik heb juist goede ervaringen met Colourlock! Een compleet lichtgrijs lederen interieur van een E36 opgeknapt 2 jaar geleden, die zag er van tevoren werkelijk niet meer uit, maar de kleur zit nog steeds hoor! Enkel een slijtageplekje op de linkerwang door in en uitstappen.. Maar verder zit het er nog prima op!

Het ligt heel erg aan de werkwijze denk ik, je moet het strikt volgens de gebruiksaanwijzing opbrengen (niet dat jij dat niet gedaan zou hebben hoor Daniel ;)) en dan kun je er echt lang plezier van hebben!

Maar wat al gezegd werd, je kunt het dichtplakken en bijkleuren, maar het beste kun je dit laten doen door iemand die het vaker gedaan heeft. DrVinyl is een bekende, maar er zijn er meer en die het soms ook op jouw locatie kunnen uitvoeren.

DutchPlayer

Bericht door DutchPlayer » 13 jan 2011, 09:55

Ik moet nu alleen wel zeggen de prducten van Colorlock.nl lijken verdacht veel op die van Ledertechnik kwa flesjes en labels alleen dan een andere naam.

Mijn gedacht is nu zou al dat spul gewoon van 1 bedrijf komen in DE, als je ebay.de zoekt op Ledertechnik zie je ook dat die aanzienlijk goedkoper zijn.

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 13 jan 2011, 10:36

Je bedoelt
http://www.lederzentrum.de/

Dat klopt daar komt het ook vandaan. Zoals je ziet zijn de prijzen bijna gelijk dus kan je het beter bij colourlock bestellen dan kan je het ook makkelijker terugsturen mocht de kleur niet helemaal kloppen (en dat komt voor)

Ik heb die professionele lijn van colourlock en daar staat gewoon de url van lederzentrum op.

Overigens heb ik nu contact met een frans bedrijf die nog wel verf heeft op alcohol basis. Wel veel giftiger maar het werkt beter in mijn ervaring. Ik heb er een spuitbus van en eem potje indringverf van en dat is echt topspul.
http://www.valmour.com/cleaning-leather ... louring-87
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

DutchPlayer

Bericht door DutchPlayer » 13 jan 2011, 10:56

Ja ik heb mijn Colorlock setje weg gedaan bij mijn vorige auto dus kon niet checken of er idd nog een andere URL op de flesjes stond.

Maar het spul komt dus van http://www.lederzentrum.de/ , op Ebay lijkt het spul van Ledertechnik toch wel wat cheaper als op hun site zelf.

Staat die professionele lijn van Colorlock oom op hun website/in hun shop?

En van dat Franse bedrijf is de verf ook gewoon op kleur te bestellen neem ik aan? Ik moet zo een door gezeten in stap wang van mn leer netjes maken dus zoek beetje goed spul.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”