M-pakket
M-pakket
Hallo ,
Kzit met een vraagje , ik heb dus een m-pakket dus is ie zo al verlaagd van zn eigen .
Maar is het nog de moeite om andere verlagings veren te kopen bv: ( eibach pro kit) want hij mag wel iets lager naar mijn mening , want ben van plan 18" bbs lm rep te kopen en ik weet niet of hij dan mooi in de wielkast zit .
Mvg.
Kzit met een vraagje , ik heb dus een m-pakket dus is ie zo al verlaagd van zn eigen .
Maar is het nog de moeite om andere verlagings veren te kopen bv: ( eibach pro kit) want hij mag wel iets lager naar mijn mening , want ben van plan 18" bbs lm rep te kopen en ik weet niet of hij dan mooi in de wielkast zit .
Mvg.
Re: M-pakket
Eibach Pro-kit is het maximum wat ik zou doen, anders ga je te laag en ga je problemen krijgen.
Verwacht geen grote verlaging, aangezien van sportonderstel naar pro-kit gewoon niet heel veel scheelt.
Als je lager wilt kun je beter een goede schroefset kopen, maar dit is wel een ander prijskaartje dan een paar veren....
Verwacht geen grote verlaging, aangezien van sportonderstel naar pro-kit gewoon niet heel veel scheelt.
Als je lager wilt kun je beter een goede schroefset kopen, maar dit is wel een ander prijskaartje dan een paar veren....

www. M3 register .nl
M-pakket wil niet meteen zeggen dat je auto al verlaagd is. Dat is afhankelijk van of je ook het sportonderstel hebt.
Als je een Pro-kit aanschaft gaat vooral de voorkant van de auto wat omlaag (daar is ook de grootste wheelgap).
Achter zal ook een beetje verlagen maar niet gigantisch veel. Al met al is het een nette verlaging die nog genoeg comfort biedt met rijden.
Zo ziet een Pro-kit er uit op een coupe met M-pakket, wel met 19" in dit geval:

Als je een Pro-kit aanschaft gaat vooral de voorkant van de auto wat omlaag (daar is ook de grootste wheelgap).
Achter zal ook een beetje verlagen maar niet gigantisch veel. Al met al is het een nette verlaging die nog genoeg comfort biedt met rijden.
Zo ziet een Pro-kit er uit op een coupe met M-pakket, wel met 19" in dit geval:

Misschien wel even onderscheid maken tussen een M-pakket en een M-bumperset. Met een M-pakket is je auto altijd verlaagd, sportonderstel is namelijk een onderdeel van het M-pakket. Sommige auto's hebben ook 'slechts' alleen een M-bumperset, dan is het dus maar de vraag of de auto ook voorzien is van een sportonderstel.mantisnl schreef:M-pakket wil niet meteen zeggen dat je auto al verlaagd is. Dat is afhankelijk van of je ook het sportonderstel hebt.
Heb dus eens rond gelezen op het forum en blijkbaar is het verschil tussen M-veren en de eibach pro kit niet zo veel verschil en hangt de wagen nog ietsje te hoog van voor naar veel mensen hun mening , daar mee wil ik voor de eibach sportline gaan . Is dit een aanrader of zijn ze te laag voor de orginele schokdempers?
Mvg.
Mvg.
Ik heb ze met de orginele dempers en het rijdt voortreffelijk en comfortabel 

@mantisnl : jij hebt toch ook een pro kit, of heb je nou toch de sportline??
Pro-kit ja 

Sportline op orginele dempers is echt niet leuk... Dan ga je vaak aan de grond zitten, met de sportline wil je echt stuggere dempers als dat er standaard onder zit.
heb je de pro kit of de sportline ?mantisnl schreef:Ik heb ze met de orginele dempers en het rijdt voortreffelijk en comfortabel
Kijk even 3 posts naar boven, daar staat dat ik de Pro-kit heb 

-
Ik overweeg ook om het t edoen. Maar eerst ff de bumpers kopen enzo. Daarna komt derest iemand een idee hoeveel ikin totaal kwijt ben??