Quincy, Doetinchem BMW 525i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
dodojuice1980

Quincy, Doetinchem BMW 525i

Bericht door dodojuice1980 » 06 jul 2010, 11:59

Hallo people,

Mijn naam is Quincy en ben 30 jaar en woon in Doetinchem met mijn vrouw en 2 dochters.

Ik had me in december 09 al aangemeld voor dit forum, maar toen reed ik nog geen BMW, wel altijd willen hebben, maar helaas altijd buiten budget ;(

Afgelopen januari konden we onze "nieuwe" auto ophalen, een Audi A4 Avant van 12-2001, daar hadden we onze vorige auto, een VW Passat variant voor ingeleverd.

Echter vanaf het begin af aan, veel gezeur gehad, hoofoorzaak: lekkage, afijn na 5 keer heen en weer gereden te zijn naar de garage was het probleem nog niet verholpen, op dat moment besloten om naar iets anders uit te kijken, let wel na pas 4 maandjes (|

De vrouw wou graag een station ivm de geboorte van de kleinste meid in maart, ik vond dat niet direct nodig en had eigenlijk mijn peilen gericht op een 5 sedan 8) simpelweg omdat ik die mooier vind dan een Touring.

Na een zoektocht had ik twee 5'en op het oog, de eerste viel ietwat tegen, maar de tweede waar we gingen kijken was het Bingo :)

Het is geworden: BMw 525iA van februari 2004, type E39 in een Lifestyle Edtion uitvoering, 17" BBS . BMW wielen, grijs lederen sportinterieur, zwarte hemel en stijlen, 16:9 navigatie, autotelefoon etc

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels is alleen de wisselaar defect gegaan, maar deze wil ik graag gaan vervangen voor een USB interface van GROM geloof ik...

Hieronder nog een foto van de Passat

Afbeelding

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: Quincy, Doetinchem BMW 525i

Bericht door bjornc » 06 jul 2010, 17:33

Mooie 5!
Die passat mocht er overigens ook wel zijn. ;)

dodojuice1980

Bericht door dodojuice1980 » 07 jul 2010, 22:59

Dank jullie ;)

jot

Bericht door jot » 08 jul 2010, 09:33

Hallo Quincy,

Vind de Lifestyle Edtion, op de velgen na, de mooiste uitvoering die BMW geleverd heeft.
Hoop dat je er langer plezier van hebt dan de A4.

dodojuice1980

Bericht door dodojuice1980 » 08 jul 2010, 22:36

Dank, ik ben er ook enorm content mee ;D ik heb nog een tweede set van deze wielen erbij gekocht en deze ben ik aan het personaliseren, de harten worden dezelfde kleur als de carrosserie en de randen zijn gepolijst.

Een van de set's word dan voor de winter gebruikt zo als het er nu naar uitziet.

Zelf vind ik 18" ook bijzonder mooi staan, ik wil niet overdreven grote wielen daar het onze gezinsauto is en ik er niet een tupperware auto van wil hebben, lekker OEM ;) that's my style
Laatst gewijzigd door Gast op 09 jul 2010, 06:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”