Ik ben Robbert, en woon in Middelburg.
Mijn passie voor ( met name Duitse.. ) auto's gaat erg ver!

Aangezien ik werkzaam ben binnen de automotive sector moest ik natuurlijk al snel een eigen auto hebben.
Momenteel bezit ik een Audi A3, 3 deurs TDI 130 PK met 6-bak. Een heerlijke auto. Helaas voor de Audi moet ze het veld ruimen voor mijn nieuwe Bmw welke ik eergisteren heb aangeschaft. Niet dat er iets mis was aan de auto, ik ga er ook maar 1 jaartje op voor uit maar het rijgedrag van de Beemer is toch een stuk beter. Bovendien is het een echte rijders auto wat ik in mijn A3 toch mis.
Ik heb nu een Bmw e46 318 TI Compact aangeschaft met slecht 98.000 km uit 2001. Het betreft een Executive of High Executive uitvoering. De vorige eigenaar vertelde mij dat het een High Executive is maar zelf denk ik dat het gewoon een normale Executive is.
Misschien dat iemand mij het verschil kan uitleggen

Aangezien dit mijn eerste forum avontuur is, en hopelijk voor lange tijd.., weet ik niet precies hoe ik foto's kan uploaden. Ik kon het niet direct terugvinden op de site. Kan iemand mij even een tip geven? Dan post ik direct even wat foto's van de nieuwe Beemer.
Jullie gaan zeer zeker vaker van mij horen

Groeten Robbert