255 op een cabrio achter ?
- Dominic-Breda
255 op een cabrio achter ?
Ik ben dus bezig met een setje wielen, maar nu vertelde mij een meneer van bandenmax dat ik geen 255 achter kan nemen.
Omdat ik hem met eibachs heb verlaagd en 19" wil.
Hij zei dat je 235 moet nemen, anders gaat hij aanlopen.
Profile tyrecenter zei dat dit totaal geen probleem was !
hebben jullie ervaring ?
gaat dus om een cabrio (coupe is hetzelfde)
Omdat ik hem met eibachs heb verlaagd en 19" wil.
Hij zei dat je 235 moet nemen, anders gaat hij aanlopen.
Profile tyrecenter zei dat dit totaal geen probleem was !
hebben jullie ervaring ?
gaat dus om een cabrio (coupe is hetzelfde)
-
Griffendahl
Re: 255 op een cabrio achter ?
Ligt puur aan je velgen, op een 10J velg zat het denk ik niet gaan, op een 8,5J velg is het geen enkel probleem. Tot en met 9,5J moet 255 en zelfs 265 wel passen op een cabrio.
- Dominic-Breda
-
Griffendahl
Lijkt mij geen probleem op een cabrio, afhankelijk van je ET waarde uiteraard... Dan moet die niet lager zijn als 40... En niet veel hoger als 45.
Dat gaat zeker passen, ik heb onlangs mijn alpina III breedset velgen verkocht aan iemand met een 330 cabrio. Er zat achter een 255 band op ET 43 en 9,5 J, dat ging goed. Waarschijnlijk zal het ook bij jou met je verlaging goed gaan.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- Dominic-Breda
gaat dus niet passen !
vandaag achter gekomen, maar morgen meer info.
vandaag achter gekomen, maar morgen meer info.
-
Griffendahl
Hmmz, kan niet anders dan dat je gewoon een of andere absurde ET-waarde op die velgen had dan...
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag bij bandenmax een nieuwe set wielen gekocht voor mijn e46 cabrio in de maten 235/19 voor (8,5j) en 265/19 achter(9,5j). hij rijdt prima, maar als je een 10j gaat pakken gaat het helaas niet lukken denk ik.
succes
succes