orgineel m3 op coupe?
-
dropje328ci
orgineel m3 op coupe?
hallo,
ik heb een bumper set gevonden(voor zij achter) van een echte m3.
maar gaat dit wel passen onder mijn coupe???
gr rob
ik heb een bumper set gevonden(voor zij achter) van een echte m3.
maar gaat dit wel passen onder mijn coupe???
gr rob
Re: orgineel m3 op coupe?
Ja dit past, tenminste de achter en voorbumper weet ik zeker skirts weet ik niet 100%
Volgens mij moet je wel de ophangbeugel iets aanpassen. Beetje slob in de gaten maken om ze verder naar binnen te kunnen zetten. Een M3 is ietsje breder dan een coupe
Volgens mij moet je wel de ophangbeugel iets aanpassen. Beetje slob in de gaten maken om ze verder naar binnen te kunnen zetten. Een M3 is ietsje breder dan een coupe
-
Griffendahl
Skirts passen gewoon op een coupé, kan je zonder aanpassingen erop zetten.
-
dropje328ci
ok bedankt maar prijs gaat niet goed komen.
hij wil meer als de nieuw prijs hebben!!
hij wil meer als de nieuw prijs hebben!!
Helemaal plug&play is het zeker niet.Hennep schreef:Ja dit past, tenminste de achter en voorbumper weet ik zeker skirts weet ik niet 100%
Als je handig bent kun je het goed aanpassen en passend maken, maar de breedte scheelt toch wel wat.
Lijkt me sterk idd dat je ze met een beetje buigen of gaten uitboren oid passend kunt krijgen, de boel is echt een heel stuk breder en vraagt volgens mij om verdere aanpassingen......

www. M3 register .nl
Gaat er nooit mooi uitzien. Beter zorg je ook voor de zijschermen (voor + achter) zodat de bumpers daar goed op aansluiten. Gaat je wel een hoop werk kosten maar dan ziet het er tenminste enigzins fatsoenlijk uit.
Overigens ben ik hier ook geen voorstander van, neem dan een
3 
Overigens ben ik hier ook geen voorstander van, neem dan een
Ik schoot ook in de lach en moest aan Tim the Toolman Tailor denken

KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER