Nieuwe Member

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
JVH

Nieuwe Member

Bericht door JVH » 02 mei 2010, 09:55

Een hele goedemorgen allen!

Ik ben Jacques. Inmiddels (alweer) 32 jaar...tijd vliegt!

Ben bijna 5 jaar getrouwd met vrouwlief en vader van 2 meiden resp. 13 en bijna 4 jaar en sinds 7 april 2010 ook vader van onze zoon! Dus we beleven deze dagen ook korte dagen...als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Ik werk bijna 10 jaar bij SABIC Innovative Plastics voorheen General Electric Plastics (verkocht aan Saoedisch bedrijf bedrijf voor 11 miljard). Ben momenteel werkzaam als European Project Finance Leader.

Dat terzijde qua mijn persoontje....

Even over de auto's. Ik rijd zelf een zwarte E39 520i van '97 automaat. En ben deze nu na 4 jaar bezit een beetje aan het upgraden naar 2002 model. Voor de rest issie gewoon 'standard'. Heb er vorige week antraciet 18 inch velgen onder gelegd van Rondell. Hella achterlichten (geen heldere), chromen strip op kofferbak en heb er gisteren hella angel eyes ingezet (geen xenon).

Er zijn nog een aantal dingen wat aandacht nodig heeft, zoals roestvorming rond mijn schuifdak. En audio...CD wisselaar heeft er de brui aangegeven na deze koude winter. Ook zoek ik nog verdere upgrade onderdelen. Enfin, ik zal hier en daar wat rondneuzen op deze site en mogelijkerwijs wat vragen cq advies stellen.

Ik zal vanmiddag even kijken of het weer mij toelaat om wat foto's te maken, aangezien de toet nu een beetje meer toonbaar is na de 'aanpassingen'.

Mijn vrouw rijdt een paarse E36 316i compact van '95. Ik kan momenteel even geen foto vinden van deze wagen op mijn PC, dus deze zal ik ook later posten.

Hoop hier veel bruikbare info te vinden en gezellige mede-bimmers te 'spreken'. Ik zit al een tijdje niet meer op fora's en aangezien ik wat a/d slag ben gegaan met mijn auto weer een beetje aan het zoeken / googlen geslagen. Ben ook lid van BMWFan, waar onze vrind Marcel alias BMWMaX moderator is. Ben daar alleen niet meer actief door een onderlinge prive woordenwisseling met een admin, welke bij mij in het verkeerde keelgaat schoot zeg maar. Niks onacceptabel ofzo hoor :))

Anyway, cu later en leuk om jullie te 'ontmoeten'.

Jacques

Cliff

Re: Nieuwe Member

Bericht door Cliff » 02 mei 2010, 15:32

Welkom!

Inderdaad een hele leuke intro!

JVH

Re: Nieuwe Member

Bericht door JVH » 02 mei 2010, 17:26

Ik heb een foto van mijn vrouw d'r compact in de showroom van E36 en zal wat fotootjes van mijn ongewassen E39 in E39 showroom plaatsen. Was nou niet echt goed weer om goede foto's te maken.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”