1///M bijna klaar...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 1///M bijna klaar...
Ik zeg; 1 Serie Tii 

- marcovandaar
"Nu zijn er wederom spyshots opgedoken en wel op de Nordschleife"

Bron: Autogespot
Klik voor een bijbehorend drive-by filmpje even op de link

Bron: Autogespot
Klik voor een bijbehorend drive-by filmpje even op de link
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Die laatste foto ziet er wel een beetje "vreemd" uit.
Ben niet echt een photoshop expert, maar de uitlaat lijkt wat onnatuurlijk en de voorvelg/band ook.
Zou hem best kunnen zijn, maar helemaal overtuigd ben ik nog niet.
Ben niet echt een photoshop expert, maar de uitlaat lijkt wat onnatuurlijk en de voorvelg/band ook.
Zou hem best kunnen zijn, maar helemaal overtuigd ben ik nog niet.

Het is hem wel, ik heb er al zo veel foto's van gezien op deze manier dat als het gephotoshopt zou zijn dat er dan serieus een heel team photoshoppers nodig is 
Overigens is die rode een wat oudere foto, da's eigenlijk een mule (gewoon een 135i coupe met wat uiterlijke aanpassingen zodat het onderstel (en wellicht meer) van de M versie getest kan worden)... Die uit de beginpost is het echte werk, die heeft ook al de definitieve carrosserie (alleen nog wel voorzien van een creatieve print
)

Overigens is die rode een wat oudere foto, da's eigenlijk een mule (gewoon een 135i coupe met wat uiterlijke aanpassingen zodat het onderstel (en wellicht meer) van de M versie getest kan worden)... Die uit de beginpost is het echte werk, die heeft ook al de definitieve carrosserie (alleen nog wel voorzien van een creatieve print

- yourenotmytype
Nou ik ben benieuwd! Ziet er leuk uit. Toch hoop ik dat ie niet de M1 gaat heten. Aangezien ik dan een heel ander beeld krijg. de M aanduiding mag er best bij. 1M ofzo... of tii idd... De originele M1 is toch meer mijn droom auto.
???
edit: nou heb ik wel mijn :? vraagtekens bij het kontje gezet, want er staan mooie uitlaten onder... echter, ze staan een beetje scheef (dat kan eigenlijk nog wel: prototype/getest), en de bodykit ziet er best standaard uit... Geen diffusor of wat...

kan ik em nou wel of niet betalen :*De prijs zal daarom ook niet astronomisch hoog zijn, maar toch nog wel fors.

edit: nou heb ik wel mijn :? vraagtekens bij het kontje gezet, want er staan mooie uitlaten onder... echter, ze staan een beetje scheef (dat kan eigenlijk nog wel: prototype/getest), en de bodykit ziet er best standaard uit... Geen diffusor of wat...
Ik hoop wel dat die M1 gaat heten, 't is de meest consistente naamgeving.
Anderszijds is BMW vanaf de E36 al opgehouden met echt consistente naamgevingen dus in die zin maakt het ook allemaal niet zo veel meer uit.
Verder moeten we denk ik
135i als naam ook niet uitvlakken, dat truukje hebben ze ook al eens eerder uitgehaald 
Anderszijds is BMW vanaf de E36 al opgehouden met echt consistente naamgevingen dus in die zin maakt het ook allemaal niet zo veel meer uit.
Verder moeten we denk ik

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als 't beessie maar een naam heeft. Gaat erom dat het daadwerkelijk een Beest is 

- yourenotmytype
Ja maar dat is t nou... Dat t een beestje wordt, daar zit ik niet over in.. Hij draagt namelijk die mooie emblemen:)