Roy en zijn 325I stellen zich even voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Alpine3er

Roy en zijn 325I stellen zich even voor

Bericht door Alpine3er » 14 mar 2010, 20:22

Hallo.

Ik ben Roy geboren in amsterdam opgegroeid in vinkeveen(utrecht) en weer teruggekeerd in Amsterdam :)

BMW is altijd al mijn auto geweest en dat komt ook grotendeels door mijn ouders die hebben bijna nooit anders gereden en hebben mij ook altijd aangeraden een BMW te kopen.

nou je ziet het dit is al de 2de bmw die ik heb en ben nog altijd zeer tevreden en misschien wel een grotere hobbyist geworden dan mijn ouders!

Toen ik 17 was had ik genoeg bij elkaar gespaard voor mijn eerste auto en dat was een bmw e36 316 uit 1995, in de kleur cossmosscharwz metallic. Hij was geheel origineel en dat heb ik zo gelaten, op de koplampen en een M lipje na dan.

Nou vond ik na langere tijd de 4 cilinder te sloom gaan en wou toch even wat meer vermogen, dus ben gaan speuren en vond veel mooie e36's waarvan altijd dan nog wel de vraag is zijn ze in orde!?!?!

na een langere periode heb ik mijn 316 aan een collega verkocht(die er nu nog zeer tevreden in rondrijd)

en in februari heb ik mijn BMW 325i Coupé automaat in de kleur alpine weiss gekocht. het bouwjaar is 1993 en hij heeft flink veel opties vind ik. hij is ook in 2004 ingevoerd vanuit duitsland. ik plaats er even een foto bij maar zo is hij in wintermodus. ik heb 17 inch velgen en die worden op het moment gecoat in hoogglans zwart.

Ik hoop op nog vele leuke gesprekken en meetings! :)

Met vriendelijke Groet Roy

Afbeelding
BMW 325i Coup?? aut, Alpine weiss.

Dnl

Re: Roy en zijn 325I stellen zich even voor

Bericht door Dnl » 14 mar 2010, 20:25

Alpine weiss :love:...
Zeer mooie E36! Wees er zuinig op..!

Alpine3er

Bericht door Alpine3er » 14 mar 2010, 20:31

dankjewel! O god ik ben er zeer zuinig op, tot irritatie van andere toe. maar daar geef ik niks om.

Had vorige keer zelfs wel wat mensen laten lachen dat toen ik naar mijn auto liep en zei hey popje :W
Laatst gewijzigd door Gast op 14 mar 2010, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
BMW 325i Coup?? aut, Alpine weiss.

Cliff

Bericht door Cliff » 14 mar 2010, 23:09

Welkom Roy....hou vriendin en auto gescheiden he... :+

Veel plezier hier! :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”