15mm spacers achter toegevoegd en de voor en zijkanten van het M-pakket, de achterbumper ga ik morgen plaatsen.

Nee, da's iemand van de miniclub die me geholpen heeft. Die auto ken je over een paar weken echt niet meer terug, die jongen is echt mod-kampioen !Mini schreef:En toch is ie "best" mooi320d touring schreef:t'is geen E46![]()
Maar eh... een PW Cooper met een invoerkenteken? Is er iets blijven plakken bij het ophalen van de 530d?
Omdat de E90/92 er niet uit ziet (mijn mening), dus als je wisselt dan een E60/61, maar als ik eerlijk ben moet je wel heel erg autofreak zijn om over te stappen van E46 naar een E60/61. Het prijsverschil staat niet in verhouding tot het verschil in rijbeleving, de E46 is gewoon een heeel goed gebouwde auto, je ziet b.v. dat er op diverse plaatsen (b.v. het leer) is bespaard t.o.v. de E46.330dM schreef:Wat een gave bak is het toch, hoe bevalt ie zo tot nu en waarom moeten we dat allemaal doen, naar de E6x ipv de E9x? M-pakket uit Duitsland meegenomen samen met dei Mini die erachter staat?
Inmiddels is ook het complete panaromadak behalve het glas vervangen onder garantie (kostte meer dan 1000 euro ex btw ex arbeid), het schijnt dat de dealer waar we hem hebben gekocht ook heeft bijgedragen in de kosten.330dM schreef:Daar zijn de meningen wel over verdeeld, die garantie. Is die achteras-operatie in Nederland gebeurd, of bij de dealer in Duitsland?Ben wel blij dat ik bij een dealer gekocht heb met europlus garantie
Staat 'm errug goed trouwens M-pakket... :~ Waar had je dat vandaan?
Nog effe een paar andere spiegels om het af te maken? :>
- Spoiler: Laat zien