Tevens houd chippen geen rekening met slijtage aan de motor die continue aanwezig is.
Maar ik reageer weer op iets wat ik niet moet doen hahaha.
Het stukje was ter info, wie er wel of niet wat mee doet moet hij zelf weten

Autofabrikanten houden flinke marges aan om schades te voorkomen. Hierbij kijken ze naar alle omstandigheden over de hele wereld (dus van extreme hitte tot extreme kou). Daarnaast moeten fabrikanten voor hun goedkeuring ook aan allerlei milieu-eisen voldoen. Een auto is daarom al per definitie niet optimaal afgesteld om het maximale er uit te halen. Daar is nog "ongestraft" vermogen te halen. Kijk maar naar bijvoorbeeld Volvo waar je met garantie ook chip-tuning af fabriek kunt krijgen (heeft een vriend van mij gedaan met kreeg op die manier 40pk extra).tom_il schreef:Als het geen nadelen aan zijn had BMW dit heus wel gedaan, zeker bij een 535d want deze is ontworpen om een zo hoog mogelijk vermogen te hebben. Al is het maar om de concurrentie af te troeven.
Dan hoefde ze er geen 3de turbo op te zetten zoals in de M550d.
haha, inderdaad. Mijn conclusie is de volgende.tom_il schreef:Ze komen komen nooit tot een conclusie
Waarom in vredesnaam ? Ik schrijf alleen dat ik me niet in een discussie mengstruikie schreef:dan het je deze thread meteen op slot moeten gooien...
JW