Beste leden,
Bij deze wil ik graag even wat kanttekeningen en opmerkingen plaatsen op de reacties die ik voorbij heb zien komen.
Ik wil graag beginnen bij DennieV, ik kan me voorstellen dat het niet leuk voor je is als je niet zo welkom ontvangen wordt als members met de ietwat 'spectaculairdere' auto's, alsook dat het als onprettig ervaren kan worden dat mensen niet bereid zijn je te helpen. Dit gevoel neem ik in overweging bij je reactie.
Echter ben ik wel van mening dat een houding die dermate blasé is, ongewenst is.
Het valt mij nu meerdere malen op dat er forumleden zijn wiens houding ik als sociaal onwenselijk ervaar, uit de reacties merk ik op dat de meerderheid van ons dit ook als sociaal onwenselijk ervaart. Ik ben er dan ook niet vies van om ervoor uit te komen dat ik dit soort forumleden liever zie vertrekken dan komen, bimmerportal hoeft wat mij betreft geen allemans vriend te zijn. Je kan hier netjes deelnemen of je vertrekt, mensen die hun frustraties hier gaan lopen uitten, een blasé houding vertonen of andere rare uitspattingen vertonen moeten hun gedrag bijstellen of gaan
Ik maak me hard voor de vredelievende BMW liefhebber die hier komt voor recreatie doeleinden, mensen die zich onfatsoenlijk gedragen hebben hier wat mij betreft weinig te zoeken. Klinkt misschien wat harder dan jullie gewent zijn uit de mond van een moderator, maar het is mijn taak c.q. onze taak dit forum prettig te houden.
Ik schuw dan ook niet deze mening publiekelijk met jullie te delen, het is immers een mening die 99% van jullie ten goede komt.
DennieV dit is geen persoonlijke aanval naar jou toe, ik begrijp dat je reactie voort komt uit een gevoel dat je hier "ongewenst" bent, wel ben ik eerlijk genoeg tegen je om te zeggen: "Als je je houding niet bijstelt zie ik je liever zie gaan dan komen". Echter heb ik er vertrouwen in dat je je blasé houding aanpast.
___________________________________________________________________________________________________
JDM, ook ik ben van mening dat leden zich meer moeite moeten doen om in eerste instantie zelf hun problemen op te lossen.
Vaak heb ik de indruk dat mensen hun probleem op het forum "smijten" alvorens zelf op een fatsoenlijke manier research te doen. Als de kennis op het net te vinden is, snap ik niet waarom we hier het ei van Columbus opnieuw zouden moeten gaan uitvinden.
yltkdy, Hoezeer ik je reacties over het algemeen ook waardeer en ik je zie als een sociaal wenselijk forum lid, vind ik je reactie jegens onze leden jonger dan 30 jaar niet kunnen. Dat je een afkeer hebt tegen sociaal onwenselijke leden dat begrijp ik, maar ga hier geen categorische groep op basis van leeftijd aan vast hangen.
Je verzoek tot een forumdeel voor 30 plussers vind ik dan ook ronduit kinderachtig, en getuigd in mijn visie ook niet van de algemene voorbeeld functie die heren ouder dan 30 jaar zoals jij normaliter zouden moeten geven. In jou opvatting ben je immers toch veel wijzer en verstandiger dan mij als 19 jarige "sjneuzel"? Tsja, dat blijkt dan maar weer

. Ohja, meer dan de helft van het bimmerportal team is jonger dan 30, maar maakt niet uit
Met vriendelijke groet,
Bob Lux
BimmerBob
Bimmerportal Team