en verders welkom

In het begin wat ik meer van het OEM all the way, maar nu ik er een tijdje mee rij. Vind ik het helemaal niet meer zo storend.BimmerBob schreef:Mooie sedan! Vind de booskijkers helemaal niet storend eigenlijk....
Na het bekijken van het filmpje van BMW club Thailand ga je ze bijna waarderen
Ik zag je laatst nog rijden langs de pomp, inderdaad een keer meetenDennis H schreef:erg netjes![]()
![]()
maar is een keer meeten in de buurt
Dat vermoeden had ik al, misschien is stage 2 toch een beetje te ver gezocht.BimmerBob schreef:Wil de mijne ook nog altijd een keer op de testbank zetten, is ook op maat gechipt.
Ik vermoed dat ik rond de 160PK zit, maar 100% zeker weten doe ik dit niet.
Heb uit chip resultaten op maat ook nog nooit het resultaat 165-175 gehoord bij een 318is, vandaar.
Overigens zou ik de auto niet verder tunen, het blijft toch een door BMW zelf opgefokte, 15+ jaar oude, 4 cilinder die nog eens is opgefokt...om die dan wéér op te fokken is vragen voor gezeik.
Ben benieuwd naar het bank resultaat later!
Is inderdaad ook voor gerust moedBimmerBob schreef:fine tunen is altijd goed, echter blijft een E36 computer technisch een redelijk ongecompliceerde wagen, dus tot in welke maten je de auto kan fine tunen met een chip...keine ahnung
Dat moet je ook eerder voor je eigen gevoel doen, dan dat het vermogen moet winnen.
Echt bloed snel wordt een 318IS toch niet, en als je ´m bloed snel maakt(turbo etc) zou ik bang zijn dat de zuigers door de motorkap schieten hahaha