BMW 318is Coupe kleine veranderingen
Re: BMW 318is Coupe kleine veranderingen
die velgen staan hem echt dik
Mooie transformatie! ziet er echt goed uit.
Kan je mij wat meer over de uitlaat vertellen? laten maken, of kant en klaar?
Kan je mij wat meer over de uitlaat vertellen? laten maken, of kant en klaar?
- GreyCooperS
- Contacteer:
Sow..die is een stuk dikker geworden! letterlijk en figuurlijk 

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Hij is inderdaad lekker breed ja! 
Uitlaat heb ik laten maken bij PM Performance in Swifterbant. Had de keuze uit 3 verschillende dempers van Skytune namelijk: normaal geluidsniveau, iets luider, veel luider. Heb uiteindelijk gekozen voor de demper die iets luider is dan de standaard demper. Vervolgens mag je kiezen welk sierstuk je er op wil hebben, heb deze gekozen omdat deze het meest leek een M3 demper. Ben er tot nu toe erg tevreden mee, weet niet of er echt een performance verschil is maar het lijkt wel alsof hij iets meer power heeft hoog in de toeren. Kan natuurlijk ook komen door het andere geluid.. Vooral door een tunnel met hoge toeren is een feestje

Uitlaat heb ik laten maken bij PM Performance in Swifterbant. Had de keuze uit 3 verschillende dempers van Skytune namelijk: normaal geluidsniveau, iets luider, veel luider. Heb uiteindelijk gekozen voor de demper die iets luider is dan de standaard demper. Vervolgens mag je kiezen welk sierstuk je er op wil hebben, heb deze gekozen omdat deze het meest leek een M3 demper. Ben er tot nu toe erg tevreden mee, weet niet of er echt een performance verschil is maar het lijkt wel alsof hij iets meer power heeft hoog in de toeren. Kan natuurlijk ook komen door het andere geluid.. Vooral door een tunnel met hoge toeren is een feestje

- GreyCooperS
- Contacteer:
Beetje rare, maar goeie gast daar bij PM performance... 

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
- Ramon 325 Vanos
Ziet er goed uit met de velgen. 

Helaas wat minder goed nieuws.. Nadat ik vorige week een stukje gedrift heb is er een draagarmrubber achter naar zijn moer gegaan. Auto is dus ook niet door de apk gekomen. Slim he, om te gaan driften vlak voor de apk.. Maargoed dat was niet het enige afkeurpunt, mijn koplampen waren ook niet goed meer en mijn remleiding LA was verroest. Om geld te besparen wordt dit gelukkig allemaal van het weekend gefixed door een vriend van mij
Omdat mijn fuseekogels ook niet helemaal top meer waren heb ik besloten die ook te gaan vervangen. Ik heb bij Paul Vlasblom (driftking.nl) een paar mooie E36 M3 draagarmen met harde kogels en rubbers gezien die in de plaats komen van mijn huidige draagarmen.
Dus als het goed is heb ik na het weekend nieuwe:
- Draagarmen voorzijde (M3)
- Fuseekogels
- Excentrische draagarmrubbers voorzijde (M3)
- Nieuwe koplampen (angel eyes met gele gloed)
- Alle draagarmrubbers achterzijde vernieuwd.
- Stalen remleidingen rondom
- Nieuwe remvloeistof
- Als het budget het toelaat, nieuwe remblokken aan de voorzijde
En off-topic maar wel leuk: mijn auto is figurant in een prank van mijn stagebedrijf
http://www.toweltv.com/show/Darkplaats/45

Omdat mijn fuseekogels ook niet helemaal top meer waren heb ik besloten die ook te gaan vervangen. Ik heb bij Paul Vlasblom (driftking.nl) een paar mooie E36 M3 draagarmen met harde kogels en rubbers gezien die in de plaats komen van mijn huidige draagarmen.
Dus als het goed is heb ik na het weekend nieuwe:
- Draagarmen voorzijde (M3)
- Fuseekogels
- Excentrische draagarmrubbers voorzijde (M3)
- Nieuwe koplampen (angel eyes met gele gloed)
- Alle draagarmrubbers achterzijde vernieuwd.
- Stalen remleidingen rondom
- Nieuwe remvloeistof
- Als het budget het toelaat, nieuwe remblokken aan de voorzijde
En off-topic maar wel leuk: mijn auto is figurant in een prank van mijn stagebedrijf
http://www.toweltv.com/show/Darkplaats/45
Kon er niet gewoon een Opel calibra figureren?
Dit is natuurlijk geen reclame voor de E36 hahaha
Dit is natuurlijk geen reclame voor de E36 hahaha
Haha een Calibra was beter geweest.. Maar het was of dit of een Kia Picanto zonder subwoofer. En het ging hem echt om die subwoofer
Daarnaast maakt mijne behoorlijk wat geluid bij veel gas geven. En hard gassen in een straat + subwoofer op max is best sjonnie haha 

-
- Contacteer:
Dit is echt niet normaal. haha
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Nou eindelijk auto weer terug. En er is een hoop aan gebeurd:
- Draagarmen voorzijde vervangen door M3 draagarmen met harde kogels en M3 excentrische draagarmrubbers
- Nieuwe depo angel eye koplampen
- Ferodo remblokken voor
- Remvloeistof vervangen
- Remleidingen opgeschuurd en getectyleerd
- Binnen- en buiten draagarmrubbers achterzijde vervangen
- Stuurkogel links vervangen
- Uitgelijnd
- APK gekeurd
Auto rijdt nu beter dan ooit tevoren en gaat belachelijk hard door de bocht
Ik ben nu alleen nog op zoek naar 4 nieuwe banden in de maat 205/45/17 die om mijn throwing stars gaan. Mocht je dus wat hebben liggen, let me know!

- Draagarmen voorzijde vervangen door M3 draagarmen met harde kogels en M3 excentrische draagarmrubbers
- Nieuwe depo angel eye koplampen
- Ferodo remblokken voor
- Remvloeistof vervangen
- Remleidingen opgeschuurd en getectyleerd
- Binnen- en buiten draagarmrubbers achterzijde vervangen
- Stuurkogel links vervangen
- Uitgelijnd
- APK gekeurd
Auto rijdt nu beter dan ooit tevoren en gaat belachelijk hard door de bocht

Hij staat er netjes bij zo!
alleen de velgjes kunnen wel een poetsbeurt gebruiken!

alleen de velgjes kunnen wel een poetsbeurt gebruiken!

>>>>Showroom E36's<<<<
Die velgen zijn inderdaad wel behoorlijk vies ja
Maar maak je niet druk ze zijn nu schoon hoor! Ondertussen niet veel gebeurd aan mijn auto, wel de magische grens van 200 000 kilometer bereikt en daar hoort natuurlijk een foto bij..

Weet iemand trouwens of het makkelijk is een nieuwe antennekabel vanaf het achterraam naar voren te trekken? (mijn antenne zit in het achterraam, weet niet of dat bij alle e36's zo is). Ik heb trouwens ook nog een setje originele koplampen liggen die niet meer door de apk heen komen en gratis op te halen zijn (ze liggen me in de weg).

Weet iemand trouwens of het makkelijk is een nieuwe antennekabel vanaf het achterraam naar voren te trekken? (mijn antenne zit in het achterraam, weet niet of dat bij alle e36's zo is). Ik heb trouwens ook nog een setje originele koplampen liggen die niet meer door de apk heen komen en gratis op te halen zijn (ze liggen me in de weg).
Paar dagen geleden een leren sportinterieur opgehaald. Helaas niet helemaal 100% nieuw meer maar met wat leerpoets etc moet het wel goed komen. Zal binnenkort wat goede foto's posten.

Dat betekent ook dat mijn oude interieur te koop staat. Check hiervoor mijn verkooptopic.
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 50#p482250
Hier nog een paar random plaatjes van mijn auto

Dat betekent ook dat mijn oude interieur te koop staat. Check hiervoor mijn verkooptopic.
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 50#p482250
Hier nog een paar random plaatjes van mijn auto