beeldscherm van navi cd is uitgevallen

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
CsQuared2

Re: beelscherm van navi cd is uitgevallen

Bericht door CsQuared2 » 17 jun 2011, 11:16

Net een telefoontje van Ekris gehad.... CCC is kapot, gaat rond de 900 euro kosten inc montage.

plus 2 nieuwe achterbanden, ruitenwissers :gek:
E60 523i High Exec - Styling 128 - Navi Pro - iPod interface - M-Technic pakket II Next mods: Gunmetal grey wrap - Eibach Pro Kit

Dess

Re: beeldscherm van navi cd is uitgevallen

Bericht door Dess » 17 jun 2011, 18:18

Bij welke ekris ben je geweest?
Afbeelding
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind

suyker

Bericht door suyker » 17 jun 2011, 18:28

Poe wat een geld zeg. Kan je niet gelijk de nieuwe ccc erin laten zetten of is dat niet mogelijk?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

CsQuared2

Bericht door CsQuared2 » 18 jun 2011, 00:43

Ekris utrecht, morgen weer ophalen. CCC is besteld moet een vervolg afspraak voor gemaakt worden.

900 euro is alleen voor de CCC, dan moet de rest ook nog afgerekend worden :nee:

Maarja rijden doet ie in ieder geval weer goed :duim:
E60 523i High Exec - Styling 128 - Navi Pro - iPod interface - M-Technic pakket II Next mods: Gunmetal grey wrap - Eibach Pro Kit

Meijertje

Re: Navigatie start soms niet op

Bericht door Meijertje » 07 sep 2011, 09:23

Ik heb zo'n beetje hezelfde probleem. Het systeem start vaak niet op. Hij probeert het tijdens het rijden wel maar komt er niet door. Dit kenmerkt zich door het BMW logo in het scherm dat afgebroken wordt door witte strepen en daarna zwart scherm. Nu rijd ik een poosje zonder navigatie dvd erin en nu lijken de problemen af te nemen. Ik heb zeer zelden nog last, enkel laatst toen ik ca 700km achtereen gereden had en gestopt was voor tanken. Toen ik hem weer de auto weer starte had de Idrive geen zin meer. Komt ook voor dat hij dan na een paar honderd km's ineens opstart.

Nu kreeg ik laatst de tip dat misschien de laser van de navifatie aan vervanging toe is. Het gekke hieraan vind ik dat wanneer het systeem opogestart is en ik de nav dvd plaats, hij het prima doet. Alleen bij een volgende strat van de auto heb ik dan weer grote problemen.

Wie kan mij verder helpen? :gek: :bang:

Aron

Bericht door Aron » 07 sep 2011, 09:34

Je zou kunnen proberen die contactpunten schoon te maken zoals Ralph hierboven zegt..
En je kunt dit topic ook nog ff doornemen..

Verder vinden wij het fijn als mensen zich voorstellen en je kunt hier je bolide
aan ons tonen :!
Succes..

Meijertje

Bericht door Meijertje » 07 sep 2011, 11:06

Excuses, wat een lomp gedrag bij nader inzien. Voorstellen is inmiddels gebeurd, foto's zullen nog even op zich laten wachten...

Meijertje

Bericht door Meijertje » 07 sep 2011, 11:09

Ik ga het schoonmaken van die contactpunten zeker proberen. Vind het alleen een gekke gedachte dat het aan het scherm kan liggen. Mijn simpele gedachtengang zegt namelijk dat bij een probleem in het scherm de radio het zou moeten doen en de Idrive knop bovendien ook niet lam moeten zijn.....

Aron

Bericht door Aron » 07 sep 2011, 11:20

Mss ff resetten..Klik
Edit:
Heb soortgelijke onderwerpen samengevoegd ;)

Moderatoropmerking Aron

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”