E46 verhogen

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Reloader

Re: E46 verhogen

Bericht door Reloader » 10 jan 2011, 17:54

Darudevampire schreef:
Markdenbosch schreef:ik houd jullie op de hoogte
Bada-bing!
daar word je ook op de hoogte gehouden ja.... (spreek niet uit ervaring ;) )

Markdenbosch

Bericht door Markdenbosch » 22 jan 2011, 19:06

Setje veren begin deze week binnen gehad, en heb vandaag de voorste 2 vervangen. Er kwamen zoals eerder gemeld 2 rode veren uit maar het waren al eibachs. De productcode die op de veren staat, ingetypt bij google en kwam uit op eibach sportline. Dus hij was 45/50mm verlaagd in vergelijking met origineel. Nu 25/30 mm even een ritje dremels genomen om het te testen, echt heerlijk.

Slechts 2 a 2,5 cm hoger maar het scheelt echt veel kwa comfort. Hoef nu niet meer schuin over drempels, en kan nu normaal over uitritdrempels. Het mooie nu is dat de voor en achterkant een gelijke hoogte hebben. Zit alleen te twijfelen of ik die veren achter nog zal vervangen... De foto's houden jullie nog te goed van me!!!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 23 jan 2011, 10:06

Ik zou ze gewoon vervangen, veren vervangen op de achteras is zo makkelijk. Heb je alles rondom weer mooi nieuw, je hebt ze toch :)

Markdenbosch

Bericht door Markdenbosch » 19 feb 2011, 10:27

Hallo Jongens,

Heb ze achter ook ff vervangen, en nog de beloofde foto´s
Het verschil op foto´s is nauwelijks te zien, omdat hij maar 1 cm hoger is, maar kwa confort scheelt het aanzienlijk! Je ziet het wel aan de ruimte in de wielkas.

Voor de verhoging:
Afbeelding

Na de verhoging

Afbeelding

Bedankt allemaal voor jullie hulp en input!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 19 feb 2011, 11:49

Op de foto is het idd moeilijk te zien, maar lijkt er wel beter uit te zien... :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”