Ik had sportonderstel met een M-pakket en de auto kwam niet eens in de buurt van de grond, wielkast of spatbord...
Inmiddels rijd ik met een 70/60mm verlaging en vrij forse velgen en 't is pas nu dat ik zo heel en dan iets verneem bij een drempel, het feit dat je iets raakt met een standaard sportonderstel lijkt mij echt niet normaal...
Ligt het wellicht aan velgen met een te agressieve ET waarde, of heb je toch een set verlagingsveren onder de auto terwijl je denkt dat het nog 'standaard' sportonderstel is ??
- Edit:
- Als ik even bij jouw voorstel topic kijk is jouw auto beduidend lager als dat die zou moeten zijn met een sportonderstel. Jij hebt gegarandeerd op je vooras verlagingsveren die lager zijn als het standaard sportonderstel. Ik zou kijken wat er nu onder zit en voor een setje standaard Sportonderstel veren gaan.
Achter ligt die weer vrij hoog, dus wellicht heb je achterop nog gewone veren, kortom volgens mij is die setup qua veren op jouw auto een zooitje, wat duidelijk niet op elkaar is afgestemd. Vandaar dat ik ook aanraadt om bij het monteren van nieuwe veren dat gewoon echt rondom te doen (of in ieder geval nakijken of je achter wel echt originele veren hebt), zowel voor als achter, zodat het straks weer mooi in balans is.