Verschil tussen Pre-Facelift en Facelift
Re: Verschil tussen Pre-Facelift en Facelift
6-bak alleen op de 325(C)i en 330(C)i, maar staat uit mijn hoofd wel los van de PFL en FL kwestie; maar is wel rond de wisseling van model (PFL naar FL) doorgevoerd.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Mijn pre-facelift 330i heeft gewoon een 5-handbak.
Ook bij de DieselsJoop schreef:6-bak alleen op de 325(C)i en 330(C)i, maar staat uit mijn hoofd wel los van de PFL en FL kwestie; maar is wel rond de wisseling van model (PFL naar FL) doorgevoerd.

En zijn volgens mij idd alleen Facelifts met 6 bak (behalve M3 dan), maar is pas later veranderd dan de facelift overgang meen ik
www. M3 register .nl
Ik dacht dat de 6-bak voor de 320d bij facelifts na een bepaalde datum een optie was...
Ik heb het terug gevonden.B46 schreef:Ook bij de DieselsJoop schreef:6-bak alleen op de 325(C)i en 330(C)i, maar staat uit mijn hoofd wel los van de PFL en FL kwestie; maar is wel rond de wisseling van model (PFL naar FL) doorgevoerd.![]()
En zijn volgens mij idd alleen Facelifts met 6 bak (behalve M3 dan), maar is pas later veranderd dan de facelift overgang meen ik
6 bak voor de 330(C)i / 320(C)d en 330(C)d pas na de facelift van de coupe/cabrio. In de loop van 2003 dus (model 2004, meestal vanaf augustus/september). In de facelift folder van de sedan/touring van 2002 staat namelijk nog een vijfbak voor genoemde modellen.
BMW - Maßstab für Fahrspaß