Initialiseren sleutel
Re: Initialiseren sleutel
Ik vroeg me al af hoe die optie heette...dhbmw schreef:ja wrijf het er maar even in..keyless entry zeker.. |p
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Naar binnen mogen zonder op knopjes te drukken...?
Hahaha... Makkelijk!!
moet je effe de laatste afleveringen van topgear kijken. dan zie je dat de bmw wordt verplaatst omdat de eigenaar binnen het bereik van de auto staat!! vraag me wel af wat het bereik is trouwens?

20-30m is sowieso al haalbaar. Heel veel verder ben ik vooralsnog niet geweest met lopende motor.dhbmw schreef:moet je effe de laatste afleveringen van topgear kijken. dan zie je dat de bmw wordt verplaatst omdat de eigenaar binnen het bereik van de auto staat!! vraag me wel af wat het bereik is trouwens?
Overigens de 'sleutelkast'' van de E9x moet ook eens in de zoveel tijd even in het contact gestoken worden om op te laden, anders kom je ook je auto niet makkelijk meer in (of je moet het noodsleuteltje uit het kastje halen).
Volgens mij is dat erg beperkt, maar over een paar weken weet ik daar meer over!
Is overigens ook van allerlei omstandigheden afhankelijk. In de buurt van veel zendmasten / zendapparatuur o.i.d. zal het bereik aanzienlijk kleiner zijn, dan wanneer je bijvoorbeeld in een parkeerkelder bent.
heb ik voorlopig geen last van.. dat gedoe met die keyless entry
ik blijf voorlopig nog wel even trouw aan mijn e46..
ik blijf voorlopig nog wel even trouw aan mijn e46..
- Spoiler: Laat zien

Die onderste sleutel die Joop heeft gepost heb ik zelf en volgens mij laadt deze wel degelijk op via het contact en zit hier een accu in en geen batterijtje, dat is wat de dealer me vertelde toen ik een paar maanden geleden een nieuwe liet bestellen omdat de oude er net zo uit zag als op de foto van Joop (h)
Hij raadde me ook aan om 1x per jaar de reservesleutel(s) te gebruiken voor een ritje om te voorkomen dat ze op zouden raken. Dus wat is waar hier??
In het boekje wat bij de auto zit staat ook dat er een zelfoplaadbare accu in zit namelijk (in de sleutel)
Hij raadde me ook aan om 1x per jaar de reservesleutel(s) te gebruiken voor een ritje om te voorkomen dat ze op zouden raken. Dus wat is waar hier??
In het boekje wat bij de auto zit staat ook dat er een zelfoplaadbare accu in zit namelijk (in de sleutel)
mijne is van februari 2000 en ik heb ook het nieuwere type sleutel (gelukkig!)Griffendahl schreef:Eind 2000 heeft de E46 een sleutel gekregen in de vorm van een wiebertje, die laadt bij via de auto... Daarvoor heb je zo'n andere sleutel, die heeft nog een batterijtje
En zullen we nu weer on topic gaan en vertellen hoe de sleutel geinitialiseerd kan worden?
Dan kan ik namelijk zelf ook even een poging wagen Moderatoropmerking Siemi
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.