Ik kan me er echt niet aan ergeren eigenlijk

Weinig....ik vind 18,95 voor een setje (Phillips) anders best prijzig....gelukkig zitten ze er wel zo in..dat dan weer wel320driver schreef:
Ja mooi hoor als je van een spiegeleierenlook houdt, silvervision kosten weinig en het resultaat is
True...maar heee..ben je nu een Nederlander of nietGriffendahl schreef:Op de prijs van een M3 is een setje SIlvervisions niet meer echt een substantieel bedrag
Denk dat we één van de weinigen zijn die daar zo over denkenMike schreef:Ik heb echt zoiets van sjaah ik rij verdorie een M3 wat kan mij die oranje puntjes nou nog schelen.
Ik kan me er echt niet aan ergeren eigenlijk
+2RoyalRob schreef:Denk dat we één van de weinigen zijn die daar zo over denkenMike schreef:Ik heb echt zoiets van sjaah ik rij verdorie een M3 wat kan mij die oranje puntjes nou nog schelen.
Ik kan me er echt niet aan ergeren eigenlijk![]()
Vind zelf dat mét silvervison het er onnatuurlijk uitzien (te wit) zoals ik bij anderen heb gezien
Dan heb je vast tijd over als je de hele straat opnieuw moet leggen ipv enkel dat stukje bij de garage.Mike schreef:...
En bob ja dat gaat idd nog maar net allemaal haha, en wil ik nog lager dan moet ik maar opnieuw bestraten