elec. inklapbare spiegels

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Jussi

Re: elec. inklapbare spiegels

Bericht door Jussi » 22 feb 2009, 21:58

In vorige topics las ik steeds dat je wanneer je elektrisch, inklapbare spiegels wilt je ook elektrische stoelen met memory moet hebben als je wil dat het knopje aan de zijkant van de deur wil. Anders moet je je wenden tot een alternatief zoals een knopje bouwen bij de knoppenbalk in de middenconsole. Nu, heb ik een kennis die gewoon handmatige zetels heeft en die zijn knopje zit gewoon in de deur naast het knopje van de spiegelverstelling? :? Het bestaat dus wel zonder dat je elektrische stoelen moet hebben. Iemand die hier meer over weet? Bestaat er eigenlijk niet een volledige retrofitkit van BMW?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 22 feb 2009, 22:13

Je kan inklapbare spiegels hebben met het knopje zonder dat je elektrisch verstelbare stoelen hebt :)

Mijn spiegels hebben twee extra draden (wit en blauw) die naar een zwart kastje in de deur lopen. Hoe het vandaar verder gaat durf ik niet te zeggen.

Jussi

Bericht door Jussi » 22 feb 2009, 23:58

Hoeveel draden heb je dan? Dacht dat het 6 of 12 was?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 23 feb 2009, 00:02

De stekker is 6-polig, maar omdat de elektrisch spiegel inklapbaar is, is er dus ook nog een 2e stekker, en die is 2-polig. En heeft zoals gezegd een witte en een blauwe draad.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”