board computer jungle
board computer jungle
Beste forum leden
mijn 318 exe touring 1999 is niet voorzien van een board computer, echter voor onder de auto zit wel een temperatuur zender?
Is er iets bekend over voorbereiding in mijn auto, op andere forums lees ik dat er alleen een handle vervangen moet worden?
en dan inleren ??
wie weet er raad 8p
mijn 318 exe touring 1999 is niet voorzien van een board computer, echter voor onder de auto zit wel een temperatuur zender?
Is er iets bekend over voorbereiding in mijn auto, op andere forums lees ik dat er alleen een handle vervangen moet worden?
en dan inleren ??
wie weet er raad 8p
Als ik Mercedes wil rijden
Neem ik wel een taxi... :-)
Re: board computer jungle
Er zit wel een voorbereiding op zover ik weet, want mijn kennis had ook een
waar geen boorcomputer inzat en die heeft zo'n hendel gekocht en moest hem
inleren bij de dealer en het werkte. Maar of die verder wat andere dingen heeft gedaan
dat weet ik niet.
waar geen boorcomputer inzat en die heeft zo'n hendel gekocht en moest hem
inleren bij de dealer en het werkte. Maar of die verder wat andere dingen heeft gedaan
dat weet ik niet.
BMW Bayerische Motoren Werke
In mijn E46 zat af fabriek ook geen boordcomputer, dus geen linker hendel met knopje. Maar toen ik mijn 16:9 geinstalleerd had, kreeg ik wel alle data op het scherm te zien m.b.t buitentemperatuur, verbruik en het bereik etc. Dus de gegevens waren al wel beschikbaar. Ook krijg ik als ik een limiet in stel dat te zien in mijn teller als ik die overschrijd.
Ik kan het niet garanderen, maar volgens mij kun je met alleen een hendel + inleren het werkend krijgen.
Ik kan het niet garanderen, maar volgens mij kun je met alleen een hendel + inleren het werkend krijgen.
www. M3 register .nl
Net een handle gescoord op E-Bay wachten tot deze binnen is inbouwen en dan kijken waar ik hem kan inleren.
Alvast bedankt voor de tips
Als ik Mercedes wil rijden
-
Thomasz
Let us know :drive:ron-e46 schreef:Net een handle gescoord op E-Bay wachten tot deze binnen is inbouwen en dan kijken waar ik hem kan inleren.
[offtopic]B46 schreef:...Ook krijg ik als ik een limiet in stel dat te zien in mijn teller als ik die overschrijd...
wat bedoel je met "limiet"? is dat de cruise control of iets als een snelheid-/toerenbegrenzer? Ik zou graag een begrenzer in kunnen stellen want ik vind het rijden met cruise control heel vervelend rijden; totaal geen gevoel. Maar voor zover ik weet heeft (mijn) BMW geen begrenzer. Als jij het wel hebt hoor ik dat graag.
[\offtopic]
Waar heb je op gezocht?ron-e46 schreef:Net een handle gescoord op E-Bay wachten tot deze binnen is inbouwen en dan kijken waar ik hem kan inleren.
Ik kan die handles namelijk niet vinden en wil er ook graag een
REVIN short shifters! Voor bijna alle BMW's.
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
De AutoFans.nl Trackday kalender!
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
Ik denk dat hij bedoeld dat hij een maximum snelheid in kan stellen (bijv 125) en dat hij dan gewaarschuwd wordt als hij deze overschrijdt.tienus schreef:[offtopic]B46 schreef:...Ook krijg ik als ik een limiet in stel dat te zien in mijn teller als ik die overschrijd...
wat bedoel je met "limiet"? is dat de cruise control of iets als een snelheid-/toerenbegrenzer? Ik zou graag een begrenzer in kunnen stellen want ik vind het rijden met cruise control heel vervelend rijden; totaal geen gevoel. Maar voor zover ik weet heeft (mijn) BMW geen begrenzer. Als jij het wel hebt hoor ik dat graag.
[\offtopic]
interessant... ik kan namelijk ook geen max snelheid instellen. heeft B46 misschien een automaat? B46?!daNpy schreef:...Ik denk dat hij bedoeld dat hij een maximum snelheid in kan stellen (bijv 125) en dat hij dan gewaarschuwd wordt als hij deze overschrijdt.
Laatst gewijzigd door tienus op 19 feb 2009, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
nee gewoon handbak
is bij mij in te stellen @ navi scherm bij Boordcomputer
Bij overschrijding van de ingestelde snelheid krijg je een piepje (ala handrem) en zie je de limiet-snelheid in je teller staan
is bij mij in te stellen @ navi scherm bij Boordcomputer
Bij overschrijding van de ingestelde snelheid krijg je een piepje (ala handrem) en zie je de limiet-snelheid in je teller staan
www. M3 register .nl
Bedankt!! 
Je temperatuur indicatie zit niet aan je BC. Deze zit aan je tellerbak vast, daarom kan je hem niet in de BC zien maar wel op je navi. Weet niet of je in het speciale menu kan komen in de tellerunit maar daar moet je wel als het goed is de temperatuur af kunnen lezen terwijl je geen BC hebt.
Omdat je met de BC knop je temperatuur tevoorschijn tovert betekent niet dat hij in je handle zit, dat dacht ik eerst wel maar dat is dus niet zo.
Omdat je met de BC knop je temperatuur tevoorschijn tovert betekent niet dat hij in je handle zit, dat dacht ik eerst wel maar dat is dus niet zo.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.