CTD's tripje naar Den Helder
Re: CTD's tripje naar Den Helder
Hmmm, en toch heb ik ooit in Bucharest een Lambo Diablo zien rijden. Was de eerste keer dat ik er een in het echt zag. :~
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
- largeproject
- Contacteer:
Ga eens een keertje op een mooie zonnige dag naar de Nordschleife,daar staan ze bij bosjes,zelfs Porsche GT vind je daar.
Een opel kadett is daar pas een unieke auto.
Een opel kadett is daar pas een unieke auto.

Op diezelfde 'verboden' dijk heb ik mijn foto's ook genomen..ik woon er namelijk 

Tof man, ik meende nog naar onder te rijden, maar was bang dat ik niet meer naar boven zou geraken met die stijle wand...
als je schuin naar boven rijdt (dus niet haaks tov de helling) gaat dat wel denk 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Het was echt wel wreed stijl hoor... En dan een takeldienst bellen als je op een plek staat waar je niet mag staan (laat staan dat de takeldienst die helling op kan. 

waar ergens is die dijk?
In den oever lijkt het achter de dijk ook een beetje hierop. Vooral halverwege waar je zeg maar zo'n splitsing hebt.
In den oever lijkt het achter de dijk ook een beetje hierop. Vooral halverwege waar je zeg maar zo'n splitsing hebt.
Deze dijk ligt in Den Helder vlak langs de vuurtoren. Onderaan deze dijk, heb je nog een groot betonnen 'plein'...
ah ok, heb meer dan 10 jaar in den oever gewoond 
Den Helder kwam ik dus alleen in de stad.

Den Helder kwam ik dus alleen in de stad.
Ik zelf woon ook in Den Oever, maar inderdaad op de dijk kan je wel mooie foto's maken, zeker met het water op de achtergrond, dat heeft toch altijd wel wat!! Vrijheid straalt het uit ofzo 
Mijn foto's zijn ook op de haven van Den Oever gemaakt, als je der intresse in hebt kun je altijd eens kijken in mijn topic bij Stel je voor!

Mijn foto's zijn ook op de haven van Den Oever gemaakt, als je der intresse in hebt kun je altijd eens kijken in mijn topic bij Stel je voor!