Hallo!
Hallo!
Hallo beste forumleden en BMW=rijders,
Voordat ik een vraagje post in "algemeen" zal ik me even voorstellen.
Ik woon in het midden van het land en rij sinds een jaar een 318i sedan executive van 1999, en ben inmiddels behoorlijk verslaafd geraakt aan rijgenot van mijn BMW.
Maar het is wel een beetje een haat/liefde verhouding geworden met mijn beemer.
Veel bekende euvels heb ik helaas in een jaar tijd gehad (gelukkig een gedeelte onder garantie)
airbagsensor bestuurdersstoel,
silence-blocks
gescheurd expantievat
lekkende deur
Hoop dat het daar bij blijft, maar als het een ander merk was geweest het ik denk ik al afscheid genomen, maar ja het blijft je BMW, als die weer gewassen is en staat te glimmen dan ben ik het weer helemaal vergeten.
AVE
Voordat ik een vraagje post in "algemeen" zal ik me even voorstellen.
Ik woon in het midden van het land en rij sinds een jaar een 318i sedan executive van 1999, en ben inmiddels behoorlijk verslaafd geraakt aan rijgenot van mijn BMW.
Maar het is wel een beetje een haat/liefde verhouding geworden met mijn beemer.
Veel bekende euvels heb ik helaas in een jaar tijd gehad (gelukkig een gedeelte onder garantie)
airbagsensor bestuurdersstoel,
silence-blocks
gescheurd expantievat
lekkende deur
Hoop dat het daar bij blijft, maar als het een ander merk was geweest het ik denk ik al afscheid genomen, maar ja het blijft je BMW, als die weer gewassen is en staat te glimmen dan ben ik het weer helemaal vergeten.
AVE
Re: Hallo!
Welkom AVE, veel plezier hier en ja........ dat gevoel na het wassen kennen de meeste hier wel 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Ave!
Jammer dat je de minder leuke kanten van BMW ook ontdekt hebt.
Maar ga er maar van uit dat je zulke dingen ook bij andere merken zult treffen.
Veel plezier gewenst hier!
Jammer dat je de minder leuke kanten van BMW ook ontdekt hebt.
Maar ga er maar van uit dat je zulke dingen ook bij andere merken zult treffen.
Veel plezier gewenst hier!
Welkom Ave,
Ik hoop dat je de komende tijd meer geluk hebt met je bimmer! Misschien dat de hulp en informatie van het forum je kan helpen.
Ik hoop dat je de komende tijd meer geluk hebt met je bimmer! Misschien dat de hulp en informatie van het forum je kan helpen.

Welkom AVE.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ave Ave
Welkom op het forum en veel leesplezier.
Succes met de vragen die je nog hebt, ik hoop dat ze snel en goed beantwoord kunnen worden.
Welkom op het forum en veel leesplezier.
Succes met de vragen die je nog hebt, ik hoop dat ze snel en goed beantwoord kunnen worden.

Mooi zwart is niet lelijk!
Welkom AVE!
Zoals al eerder geschreven; kleinigheidjes blijf je wel houden..al heeft de 1 misschien meer pech als de ander..
Maar als niemand zeurt om foto's (heel vreemd), dan doe ik 't maar: Heb je ook nog wat foto's van je bimmer?? Houden we van!
Verder veel lees- en postplezier hier!
Zoals al eerder geschreven; kleinigheidjes blijf je wel houden..al heeft de 1 misschien meer pech als de ander..
Maar als niemand zeurt om foto's (heel vreemd), dan doe ik 't maar: Heb je ook nog wat foto's van je bimmer?? Houden we van!

Verder veel lees- en postplezier hier!

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Jaaa idd opvallend Robbel, dat je de eerste bent die om foto's vraagt, goede actie 

- michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
Welkom Ave,
veel leer en lees plezier.
veel leer en lees plezier.
Foto's volgen nog, heb nieuwe knipperlichten, tachoringen, interieurlijsten, pook en hoes vervangen. Dus mijn oude foto's zijn niet meer zo representatief.
(eigenlijk schaam ik me nog een beetje voor mijn 16 inch standaard wielen ;( )
Iemand nog strakke 18 inch Sevens liggen?
(eigenlijk schaam ik me nog een beetje voor mijn 16 inch standaard wielen ;( )
Iemand nog strakke 18 inch Sevens liggen?
Das jammer! misschien dan toch maar 17 inch.