foto bimmer op strand vraagje
foto bimmer op strand vraagje
ff snel vraagje,
van wie is die mooie blauwe bimmer op het strand die regelmatig op de voorpagina van de site staat?
Die staat er zo lekker bij, weet iemand welke velgen dat zijn en hoe (ver) die verlaagd is?
thanks
van wie is die mooie blauwe bimmer op het strand die regelmatig op de voorpagina van de site staat?
Die staat er zo lekker bij, weet iemand welke velgen dat zijn en hoe (ver) die verlaagd is?
thanks
Re: foto bimmer op strand vraagje
Weet het niet zeker, maar volgens mij is die van Griffendahl
-
Mac
check. Griffendahl.
Velgen zijn MV72's en hij is niet verlaagd, maar heeft een M onderstel (toch Griff?)
Velgen zijn MV72's en hij is niet verlaagd, maar heeft een M onderstel (toch Griff?)
-
Griffendahl
Da's mijn auto inderdaad... Pre-facelift 320d met sportonderstel en MV72 velgen 
En....hij wordt nog veel mooier in het voorjaar 
Ik vind hem er echt heel mooi bijstaan
toch de 72M wist het niet helemaal zeker, was een beetje ver weg
een m-onderstel is toch zo'n 2 cm lager dan standaard toch?
toch de 72M wist het niet helemaal zeker, was een beetje ver weg
een m-onderstel is toch zo'n 2 cm lager dan standaard toch?
een warm bedankje en een ferme handdrukMac schreef:wat heb ik nu gewonnen?
-
Griffendahl
Ik had begrepen 1,5 cm, maar beetje lastig... Ik vind persoonlijk dat een 330d met sportonderstel net ff mooier uitvult voor vanwege het iets hogere gewicht voorin valt het sportonderstel dan ook gewoon net een tikje lager uit...nlx3513 schreef:een m-onderstel is toch zo'n 2 cm lager dan standaard toch?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Een slag in de nek, en een bak slappe koffieMac schreef:wat heb ik nu gewonnen?
nou dan gaan we langzaam maar eens op zoek naar de 72M's 
Dat blok is dan ook zwaarderIk had begrepen 1,5 cm, maar beetje lastig... Ik vind persoonlijk dat een 330d met sportonderstel net ff mooier uitvult voor vanwege het iets hogere gewicht voorin valt het sportonderstel dan ook gewoon net een tikje lager uit...
- Spoiler: Laat zien
Mmh interessant, dat verklaart misschien mijn gevoel dat mijn 320d touring voor meer speling in de wielkasten heeft dan achter. Ik verdenk 'm ervan ook een M-onderstel te hebben, want hij bezit een pallet aan opties en stuur en pook hebben M-logo. Maar het lagere gewicht van de 320d kan dus eventueel de oorzaak zijn feit het feit dat ie iets meer op z'n kont lijkt te hangen?Griffendahl schreef:Ik had begrepen 1,5 cm, maar beetje lastig... Ik vind persoonlijk dat een 330d met sportonderstel net ff mooier uitvult voor vanwege het iets hogere gewicht voorin valt het sportonderstel dan ook gewoon net een tikje lager uit...nlx3513 schreef:een m-onderstel is toch zo'n 2 cm lager dan standaard toch?
-
Griffendahl
Ja, zou best kunnen... Het verschil tussen 320d met sport onderstel en 330d met sportonderstel gok ik voor op ongeveer 1 cm 
Als je wilt weten of je sport onderstel hebt zou je bij de dealer even kunnen laten nakijken met welke opties je auto geleverd is.
Als je wilt weten of je sport onderstel hebt zou je bij de dealer even kunnen laten nakijken met welke opties je auto geleverd is.