Bericht
door Bart335i » 31 jan 2009, 18:38
Hey Mephisto,
Prachtige M3 zeg!! Hele mooie kleurencombinatie!! En m.b.t. de SMG: Bij de M3 moet je een beetje harder met de motorkap gooien voordat 'ie goed dicht is, hij is namelijk van aluminium, dus lichter, en valt dus uit zichzelf minder hard dicht.
Daarnaast gaat de SMG-bak op storing als het linkerportier niet goed dicht is.
Tip: bestel bij de BMW-dealer een relais voor de SMG-bak (dit zit in het zwarte kastje tegen het schutbord onder de motorkap aan de bestuurderszijde) en gooi dit in de kofferbak, samen met een setje inbussleutels (om het zwarte kastje open te maken). Over het algemeen komt een SMG storing namelijk door dit relais dat het niet doet en dan is het jammer als je auto daarvoor moet worden afgesleept (die van mij is een keer voor € 500,- afgesleept voor rekening van de dealer (huisselectie) en na twee dagen zoeken vonden ze het kapotte relais van ongeveer een tientje).
Geniet van de auto, als je nog eens wat meer wilt weten kun je me altijd even pm-en. Ook kijk ik ernaar uit om 'm eens in het echt te zien!
(En mocht je van de 19" wielen af willen, ik heb nog wel interesse in een onbeschadigd setje!)
Groeten uit Eindhoven!!