E46/2 Coupe: 320Ci Executive (08/03): ...aftellen
-
Bert Verstegen
Re: E46/2 Coupe: 320Ci Executive (08/03): ...aftellen
mooie coupe!!
E39 540i Touring E46 320Ci E87 130i E91 325d
-
Mac
Wauw, wat een mooie bak Joop
Gefeliciteerd en heeeeel veel plezier ermee.
Voor iemand die zijn wagen schoon wil hebben wordt het wel veel wassen... jij zult waarschijnlijk vaak in een vieze auto rijden
Voor iemand die zijn wagen schoon wil hebben wordt het wel veel wassen... jij zult waarschijnlijk vaak in een vieze auto rijden
De kleur zwart is om schoon te houden inderdaad een drama, dan is TiAg wel een hele praktische.
Moet er overigens wel bij zeggen dat ik voorheen iedere week of hooguit iedere twee weken de auto buiten wastte...
...laatste jaar is dat een stuk minder geworden.
Moet dat schoonmaken maar weer eens oppakken...
; aan de andere kant zie je ook sneller krassen van het wassen op zwart...
----> Niet wassen dus? 
Moet er overigens wel bij zeggen dat ik voorheen iedere week of hooguit iedere twee weken de auto buiten wastte...
...laatste jaar is dat een stuk minder geworden.
Moet dat schoonmaken maar weer eens oppakken...
BMW - Maßstab für Fahrspaß
-
Mac
Voor jou het ideale excuus om niet te wassen dusJoop schreef:aan de andere kant zie je ook sneller krassen van het wassen op zwart...----> Niet wassen dus?
- Spoiler: Laat zien
...OK gaat hem wel wassen.
...een keer poetsen werkt meestal ook wanneer er krasjes op zitten. Heb de afgelopen 5jr de poetsdoek niet hoeven pakken trouwens.
...een keer poetsen werkt meestal ook wanneer er krasjes op zitten. Heb de afgelopen 5jr de poetsdoek niet hoeven pakken trouwens.
Da's inderdaad een mooie coupé, Joop! Gefeliciteerd 
Heeeeeeeel erg mooi joop, gefeliciteerd man !
Dat jij naar zwart ben gegaan verbaasd me heel erg haha, juist de reden die je zelf al aangeeft want zwart is eigenlijk echt een poetsers kleur wat dat betreft
neem aan dat je met df met die bolide nog regelmatig meegaat , dus zie hem snel een keer !!
Dat jij naar zwart ben gegaan verbaasd me heel erg haha, juist de reden die je zelf al aangeeft want zwart is eigenlijk echt een poetsers kleur wat dat betreft
neem aan dat je met df met die bolide nog regelmatig meegaat , dus zie hem snel een keer !!
...er zit nog een Dutch Spring Run aan te komen voor 2 en 3 mei; als je zin hebt, moet je maar even in het kalender topic kijken...Mike schreef:Heeeeeeeel erg mooi joop, gefeliciteerd man !
Dat jij naar zwart ben gegaan verbaasd me heel erg haha, juist de reden die je zelf al aangeeft want zwart is eigenlijk echt een poetsers kleur wat dat betreft![]()
...en wellicht wordt dit jaar de Elfstedentocht, euhhhh.... Elfstedenrace wel weer gehouden, dan ben ik ook wel weer van de partij.
We zien elkaar dit jaar vast nog wel.
Wat betreft de kleur...ik ben gedwongen door de directie
... nee dit was op dit moment de enige die ik kon vinden die ik aardig vond; en het moest een auto met een kleur tussen TiAg en Zwart zijn; dus hou ik 4 smaken over: TiAg, Sparkling Graphite, Spacegrau en Saphirschwarz. Uni zwart hoef ik niet.
Eind van de middag bericht gekregen: de laatste onderdelen zijn binnen en auto wordt volgende week vrijdagmiddag afgeleverd. 
-
Griffendahl
Te gek, dat wordt dagen tellen... Vind het interieur ook echt super, zou zeker mijn keus zijn als ik een e92 mocht uitzoeken.
Goed nieuws Joop!
Vind het trouwens wel gek dat er geen Navi in zit, tenminste, ik zie geen tweede 'bult' in het dash.... Dacht dat dat standaard was op de 'High Executive' modellen.... :?
Vind het trouwens wel gek dat er geen Navi in zit, tenminste, ik zie geen tweede 'bult' in het dash.... Dacht dat dat standaard was op de 'High Executive' modellen.... :?
www. M3 register .nl
@B46: Navi moet je bij BMW altijd duur betalen, ongeacht het pakket. Enkel bij de M3 is het standaard aanwezig. Was leuk als het er in zat, maar geen voorwaarde.
Bovendien is dat losse apparaat van mij veel gebruiksvriendelijker dan het Navi- Pro systeem van BMW via Idrive.
Bijv. routes invoeren via een flink aantal punten is op de Becker te doen op het touchscreen in de kaart; dat gaat met het systeem van BMW niet werken...
Mis het niet iig.
Bovendien zul je van mij ook wel ergens een quote kunnen vinden, dat ik navi zelfs liever achterwege laat voor opties die de rijbeleving sterker maken; navi behoort daar niet bij; rij liever een eindje om (evt. verkeerd of een eind om, dus langer achter het stuur) dan de kortste weg naar de eindbestemming.
Bovendien is dat losse apparaat van mij veel gebruiksvriendelijker dan het Navi- Pro systeem van BMW via Idrive.
Bijv. routes invoeren via een flink aantal punten is op de Becker te doen op het touchscreen in de kaart; dat gaat met het systeem van BMW niet werken...
Mis het niet iig.
Bovendien zul je van mij ook wel ergens een quote kunnen vinden, dat ik navi zelfs liever achterwege laat voor opties die de rijbeleving sterker maken; navi behoort daar niet bij; rij liever een eindje om (evt. verkeerd of een eind om, dus langer achter het stuur) dan de kortste weg naar de eindbestemming.
Ik geef je groot gelijk Joop!
Ik dacht dat het standaard in het High Executive pakket zat, blijkbaar niet dus
Maarja, dat iDrive systeem is toch niet alles hoor
En als ik zou moeten kiezen zou ik zeker voor het lederen sportinterieur kiezen 
Ik dacht dat het standaard in het High Executive pakket zat, blijkbaar niet dus
Maarja, dat iDrive systeem is toch niet alles hoor
www. M3 register .nl