Ooh echt!gerritpenninkhof schreef:donkerblauw!! hahafarl schreef:Welkom mooie zwarte auto!
ff voorstellen
Re: ff voorstellen
Ik was er ook ingetuimd, mooi DONKERBLAUWE auto heb je gerritpenninkhof
veel rijplezier ermee
veel rijplezier ermee

Mooi zwart is niet lelijk!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Is het geen cosmosschwarz? Schijnt dat dit net als blauw is.
Als je het zeker wilt weten: Op de veerpootbehuizing van de linkervoor-schokdemper zit een typeplaatje.
Hierop staat de naam van de kleur vermeld.
Als je het zeker wilt weten: Op de veerpootbehuizing van de linkervoor-schokdemper zit een typeplaatje.
Ah.. ik ga vanavond meteen kijken, maar volgens mij is het donkerblauwbjornc schreef:Is het geen cosmosschwarz? Schijnt dat dit net als blauw is.
of ik moet kleurendoof zijn natuurlijk
BMW 320d 2006
Als je het gevonden hebt kun je dat hier posten.
We gaan nu weer "welkom heten"
We gaan nu weer "welkom heten"
Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Mooie wagen, welkom! 
Thanks ik heb er nu Winterbanden van Dunlop op liggen dus de kans is groot dat ik daar weer voor ga ja maar dan de all-season variantgerritpenninkhof schreef:Die velgen zijn inderdaad super mooi, deze staan gewoon perfect onder een e46.. overigens liggen er bij mij dunlops omheen. deze kan ik je wel aanraden, zijn lekker stil:)320driver schreef:Hele mooie Coupe zo te zien, ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik, welkom!
Die velgen zijn ook erg mooi, ik denk aan dezelfde velgen met All-season banden in maart/april.
Ik dacht trouwens ook dat ie zwart was x|