Motorkap voor Vegito
Motorkap voor Vegito
Ik ben al maanden opzoek naar een E46 originele kap in kleur. overal waar ik ben krijg ik standaard antwoord nee heb ik niet of niet meer. Ik zie wel auto's tussen die gallerie bij schadeautos BMW.. maar als ik ze hierover bel dan zijn die onderdelen er niet meer.
Gesplitst uit het topic over de bumper van jantjehayabusa
Moderatoropmerking Opt1mus
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
-
jantjehayabusa
Re: Past deze bumper?
Dan heb ik geluk gehad...
Ik heb alle spullen origneel kunnen vinden. dus:
motorkap, zijscherm, bumper, bumperbalk, voorfront, claxon, koplamp, mistlampen, koplamplijst, modderkuip, bumpersteunen.
Alleen de knipperlichten heb ik immitatie gekocht, wilde graag met zwarte inleg en die zijn er niet orgineel.
Ik denk gewoon goed zoeken op marktplaats en speurders. Ik heb trouwens van de eerder genoemde sites geen enkele reactie ontvangen.
(en dit alles voor 500
)
Ik heb alle spullen origneel kunnen vinden. dus:
motorkap, zijscherm, bumper, bumperbalk, voorfront, claxon, koplamp, mistlampen, koplamplijst, modderkuip, bumpersteunen.
Alleen de knipperlichten heb ik immitatie gekocht, wilde graag met zwarte inleg en die zijn er niet orgineel.
Ik denk gewoon goed zoeken op marktplaats en speurders. Ik heb trouwens van de eerder genoemde sites geen enkele reactie ontvangen.
(en dit alles voor 500
http://www.e46forum.nl/viehttp://www.e4 ... =40&t=4528
klick deze ff dan, staat er net op.
en misschien deze ff proberen
http://www.speurders.nl/plaatjes/autos- ... =210&q=e46
klick deze ff dan, staat er net op.
en misschien deze ff proberen
http://www.speurders.nl/plaatjes/autos- ... =210&q=e46
Echt ik heb alles afgezocht.. zelfs BMWPOINT met als reactie
Goedendag,
Helaas kunnen wij u op het moment hier niet aan helpen.
U kunt het later nog eens proberen, we krijgen doorlopend nieuw materiaal binnen
Met vriendelijke groet,
Jordi de Vries
BMWPOINT
Mettenkampsweg 4
7468AH ENTER
TEL. 06-24877864
Maar, ik heb weer een bericht verstuurd en ik denk dat daar toch mijn beste optie is bij BMWPOINT. BLPARTS, DPARTS hebben dit soort dingen niet liggen of heeel schaars. Ik heb echt alleen een motorkap nodig in die kleur klaar. :r
Goedendag,
Helaas kunnen wij u op het moment hier niet aan helpen.
U kunt het later nog eens proberen, we krijgen doorlopend nieuw materiaal binnen
Met vriendelijke groet,
Jordi de Vries
BMWPOINT
Mettenkampsweg 4
7468AH ENTER
TEL. 06-24877864
Maar, ik heb weer een bericht verstuurd en ik denk dat daar toch mijn beste optie is bij BMWPOINT. BLPARTS, DPARTS hebben dit soort dingen niet liggen of heeel schaars. Ik heb echt alleen een motorkap nodig in die kleur klaar. :r
Verkocht BMW 320D e90
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Optimus, het is echt een mooi motorkap eerlijk. Maar voor mij zou het niet geschikt zijn. De reden is dat het zowiezo niet in de juiste kleur is en dus opnieuw moet spuiten en zoals ik uit het tekst kan halen is die motorkap sindskort opnieuw gespoten en nog zonde vind die mooie lak eraf laten halen. Betere oplossings is dan diegene koopt met die kleur auto.De prijs daartoe 150 is redelijk aanbod goed voor een uitstekend conditie motorkap en ik denk dat je ook wel met mij eens bent waarom daarop niet in kan gaan. Ik heb wel een andere motorkap kunnen vinden via marktplaats en misschien jullie advies of deze deuk eruit kan http://www.foto-uploaden.nl/upload/f234 ... 9adaff.jpg. Alvast bedankt voor uw moeite.
Verkocht BMW 320D e90
Die euk kan er zonder al t e veel moeite wel uitgehaald worden, maar daar moet dan weer geplamuurd en geschuurd op worden (|
Het uurloon is niet echt goedkoop tegenwoordig. Hier ben je al gauw 2 uurtjes zoet meej.
Ik zou dan echt voor de verkeerde kleur gaan. Licht opschuren, spuiten en klaar.
sorry voor de dooie link
Het uurloon is niet echt goedkoop tegenwoordig. Hier ben je al gauw 2 uurtjes zoet meej.
Ik zou dan echt voor de verkeerde kleur gaan. Licht opschuren, spuiten en klaar.
sorry voor de dooie link
Ik kan hem misschien voor 80 euro krijgen.. en als je nu wilt zien hoe dit van mij eruit ziet dan is die deuk niks vergeleken wat ik heb. check wat voor schade aan mij kap zit http://www.foto-uploaden.nl/upload/d024 ... 364741.jpg . Ik denk iemand met een goeie kennis van plaatwerk die deuk goed eruit kan krijgen en zo min mogelijk plamuur. Zoals ik op de foto zie zit de deuk niet in de motorkap lijn gelukkig dat maakt het wel makkelijker op.
Verkocht BMW 320D e90
Wat ik al eerder zei, ik zou gaan voor een originele schadevrij kap, ongeacht de kleur, je moet toch spuiten.
Die 70 euro meer, maar dan zonder deuk verdien je makkelijk terug op het uitdeuken.
Die 70 euro meer, maar dan zonder deuk verdien je makkelijk terug op het uitdeuken.
nou ik ben voorzien van die motorkap. Ik heb hem gekregen voor 80 euries het is een goeie kap heeft een aantal kleine dingentjes maar omdat het goed in behandeling moet gaan gelijk alles laten doen. Het is nu vele male beter dan wat ik had en dat is het belangrijkste voor mij. Alles moet nog in kleur gespoten worden maar daar maak ik nu even niet druk om want het valt nauwlijks op groen en zwart
kan ik even door sparen voor een goeie paintjob. Bovendien staat die andere kap voor 200 euries tekoop in nieuwe lak dus dat zou voor mij een beetje te duur zijn
.
Verkocht BMW 320D e90
vegito schreef:nou ik ben voorzien van die motorkap. Ik heb hem gekregen voor 80 euries het is een goeie kap heeft een aantal kleine dingentjes maar omdat het goed in behandeling moet gaan gelijk alles laten doen. Het is nu vele male beter dan wat ik had en dat is het belangrijkste voor mij. Alles moet nog in kleur gespoten worden maar daar maak ik nu even niet druk om want het valt nauwlijks op groen en zwartkan ik even door sparen voor een goeie paintjob. Bovendien staat die andere kap voor 200 euries tekoop in nieuwe lak dus dat zou voor mij een beetje te duur zijn
.
Mag ik vragen wat jij betaalt voor 1 carosseriedeel spuiten dan?
Je zit met een zaterdagklusje al gauw op 100-150 euro per deel. Plaatwerk zit er voor die 100 dan vaak niet bij in.
Hoezo is 200 voor een complete kap in de juiste kleur dan duur. Ik denk dat je nu echt niet veel goedkoper uit bent.
Of de portomonnee is op dit moment niet gevuld genoeg om deze aan te schaffen, dan moet je natuurlijk compromissen sluiten.
Re: Motorkap voor Vegito
Ik heb een zijscherm gekocht en een bmw in andere kleuren.. Heb via via een spuiter gevonden en die heeft het mooi gedaan, je ziet het echt niet. Ja in de volle zon maar dan is het nog de vraag of het door het spuitwerk komt of door de hoek waaronder de onderdelen staan... Je moet je niet blind staren op onderdelen in je kleur, koop gewoon een origineel onderdeel en laat daarna alles spuiten. Denk je dat de lak van 1999 hetzelfde is als die van 2001?? Echt niet..
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Re: Motorkap voor Vegito
Dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken. Ik heb een mooi bumpertje van dutch delight gekocht.
Deze is al in de goede kleur, maar aangezien er toch gespoten gaat worden laat ik em meteen ff meeblazen.
Dan heb ik lekker geen kleur/ glansverschil.
Ik wou ook aangeven dat iedereen zich tegenwoordig vergist in het uurtarief van een plaatwerker en hoe lang ze met een deukje bezig kunnen zijn. Ook is het voor het materiaal ook niet optimaal als hieraan al geknutseld is. Er ontstaat toch een iets zwakkere plek. Bij gebrek aan beter altijd super dat je een onderdeel kan vinden, maar als je het toch voor het kiezen hebt.
Ik kies dan liever voor origineel en onbeschadigd. De kleur boeit dan niet.
Deze is al in de goede kleur, maar aangezien er toch gespoten gaat worden laat ik em meteen ff meeblazen.
Dan heb ik lekker geen kleur/ glansverschil.
Ik wou ook aangeven dat iedereen zich tegenwoordig vergist in het uurtarief van een plaatwerker en hoe lang ze met een deukje bezig kunnen zijn. Ook is het voor het materiaal ook niet optimaal als hieraan al geknutseld is. Er ontstaat toch een iets zwakkere plek. Bij gebrek aan beter altijd super dat je een onderdeel kan vinden, maar als je het toch voor het kiezen hebt.