Automatisch verbergen van nummerplaat!
Automatisch verbergen van nummerplaat!
Ik heb volgend speeltje besteld...
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/i7PG1Eg3wy8&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/i7PG1Eg3wy8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Graag jullie meningen!
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/i7PG1Eg3wy8&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/i7PG1Eg3wy8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Graag jullie meningen!
Re: Automatisch verbergen van nummerplaat!
Leuke mod! , trok je de opmerking van Griffendahl zo aan? 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Eigenlijk wel... Hij was trouwens niet de eerste die me daarover vroeg...
En trouwens, dit is ook wel leuk op meetings. (Of als je in de verte een flitser ziet staan (h) )
En trouwens, dit is ook wel leuk op meetings. (Of als je in de verte een flitser ziet staan (h) )
Wel grappig inderdaad. Vraag me alleen af of ie nog zo gemakkelijk naar binnen/buiten klapt als je met 180 langs een flitspaal raast...CTD schreef:(Of als je in de verte een flitser ziet staan (h) )

En of je je rijbewijs mag houden als ze het opvallen
Wel leuke mod trouwens!

Wel leuke mod trouwens!
was laatst een soortgelijk iets op wegmisbruikers, een systeem wat ontworpen is om "sneeuw van de nummerplaat te klappen"...
is hier in nederland een misdrijf, straf tot 3 maanden cel, 6700,- euro boete...
is hier in nederland een misdrijf, straf tot 3 maanden cel, 6700,- euro boete...
Ja, dat had ik ook gezien. Ik zou er niet aan beginnen, imo.joost schreef:was laatst een soortgelijk iets op wegmisbruikers, een systeem wat ontworpen is om "sneeuw van de nummerplaat te klappen"...

Het is natuurlijk niet de bedoeling de plaat weg te klappen terwijl je rijd... Het staat gewoon veel mooier als je ergens geparkeerd staat, of naar een meeting gaat. + ik ge de voorkant van m'n wagen laten herspuiten (steenslag) en heb geen zin om direct gaten te boren...
In Nederland is het niet toegestaan, ik weet niet hoe het in België zit
Heb het even nagevraagd... Ook in België is het niet toegestaan... Bestelling is al geannuleerd!
/thread
/thread
Slimme set!
Zou zonde zijn als je door zo´n (leuke) mod zoveel problemen kan krijgen ..
We laten het topic nog wel even open, wellicht dat andere hun mening nog willen geven of eventueel een andere goede tip voor je hebben
.
Zou zonde zijn als je door zo´n (leuke) mod zoveel problemen kan krijgen ..
We laten het topic nog wel even open, wellicht dat andere hun mening nog willen geven of eventueel een andere goede tip voor je hebben

Ah, je wilde deze serieus hebben.
Ik dacht dat je een geintje maakte
Er is trouwens maar 1 iemand die legaal met zo'n mod mag rijden en dat ik mr. Michael Knight en Kitt
Ik dacht dat je een geintje maakte

Er is trouwens maar 1 iemand die legaal met zo'n mod mag rijden en dat ik mr. Michael Knight en Kitt

Mooi zwart is niet lelijk!
En Bond natuurlijk, die had een driekant met drie verschillende kentekenplaten

- Spoiler: Laat zien
De K.I.T.T van toen had aan de voorkant toch geen plaat?Guiding schreef:Er is trouwens maar 1 iemand die legaal met zo'n mod mag rijden en dat ik mr. Michael Knight en Kitt

en de nieuwe K.I.T.T ook niet zo te zien ... :>

Dan is het toch alleen illegaal als de politie achter je rijdt