Past deze bumper?
-
jantjehayabusa
Past deze bumper?
Hallo,
Past deze voorbumper op mijn 320d sedan uit 1999??
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... ge=1#photo
Past deze voorbumper op mijn 320d sedan uit 1999??
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... ge=1#photo
Re: Past deze bumper?
Ja, dit is ook een PFL (dat had je natuurlijk zelf ook al gezien
) bumper, met gaaf rooster erin!, en die zijn voor Touring en sedan gelijk.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ja, die past. Het enigste verschil met een 'normale' pre-facelift bumper is het rooster volgens mij. Deze bumper is van een 330! 
- largeproject
- Contacteer:
En ik neem aan dat de rooster ook wel los te bestellen is. 
-
jantjehayabusa
ok, thnx.
In het topic "te koop gevraagd" hebben jullie kunnen lezen dat ik een ongeluktje heb gehad
eigen schuld...
Ik heb samen met het schadebedrijf afgespoken dat ik de onderdelen zou regelen en hij zou alles demonteren, spuiten en monteren... (wil het natuurlijk redelijk goedkoop doen, aangezien ik niets heb gewonnen bij de staatsloterij.)
Heb nu al de volgende onderdelen:
Motorkap, zijscherm, bumper, mistlampen, knipperlichten.
Moet nu alleen nog een linker koplamp. Gewoon normale met zwarte inleg. Als er iemand nog een ideetje heeft.... graag.
gr..
In het topic "te koop gevraagd" hebben jullie kunnen lezen dat ik een ongeluktje heb gehad
Ik heb samen met het schadebedrijf afgespoken dat ik de onderdelen zou regelen en hij zou alles demonteren, spuiten en monteren... (wil het natuurlijk redelijk goedkoop doen, aangezien ik niets heb gewonnen bij de staatsloterij.)
Heb nu al de volgende onderdelen:
Motorkap, zijscherm, bumper, mistlampen, knipperlichten.
Moet nu alleen nog een linker koplamp. Gewoon normale met zwarte inleg. Als er iemand nog een ideetje heeft.... graag.
gr..
Kijk eens op onderdelenlijn.nl en zet een zoekopdracht uit, vermeldt wel even goed het merk en de gebruikte lampen xenon of niet enzo. Ze gaan je cker bellen dan.
Wat ook een goeie is is schadeautos.nl hier kan je lekker zelf zoeken bij aangemelde demontagebedrijven.
Dit werkt allemaal een stuk makkelijker als marktplaats enzo.
Kijk natuurlijk altijd eerst ff de aanbiedingen hier op het forum na.
suc6
Wat ook een goeie is is schadeautos.nl hier kan je lekker zelf zoeken bij aangemelde demontagebedrijven.
Dit werkt allemaal een stuk makkelijker als marktplaats enzo.
Kijk natuurlijk altijd eerst ff de aanbiedingen hier op het forum na.
suc6
-
jantjehayabusa
ok thnx,
Kreeg net een belletje van de spuiter.... moeten toch nog wat meer onderdelen bij..
voorbumperbalk
bumpersteun
linker claxon
linker koplamp lijst (heeft iemand die nog een liggen???)
voorfront (echt belachelijk hoe duur)
linker modderkuip.
nja ga maar eens op ut net zoeken..
Kreeg net een belletje van de spuiter.... moeten toch nog wat meer onderdelen bij..
voorbumperbalk
bumpersteun
linker claxon
linker koplamp lijst (heeft iemand die nog een liggen???)
voorfront (echt belachelijk hoe duur)
linker modderkuip.
nja ga maar eens op ut net zoeken..
Hey, ik heb ook een ongelukje gehad en ik heb precies de zelfde bumper wat aangeboden staat om marktplaats. Ik vroeg me alleen af.. van waar heb jij die motorkap vandaan?.. is het origineel of een gare imitatie. :? . Ik kan namelijk niks in kleur vinden anders was het veel makkelijker geweest.
scroll een stukje naar boven en lees mijn vorige bericht. Hier maak je veel kans 
Ik heb inderdaad bij onderdelenlijn aangemeld.. maar die garage's bieden alleen imitatie onderdelen aan en dat wil ik niet en helemaal geen plaatwerk alleen origineel . D-parts heeft ze ook niet, bl-parts ook niet. Ik heb al een heleboel garage's demontage bedrijven gebeld gemaild maar geen resultaat. Het lijkt alsof het onmogelijk is om een geheel 2e handse schadevrij kap te vinden voor een schappelijk prij rond 150 euro.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
http://www.schadeautos.nl ??? geprobeerd?