Bullit dvb-t inbouwen
- largeproject
- Contacteer:
Re: Bullit dvb-t inbouwen
Intresant,alleen de prijzen zit wel erg veel verschil in,vanaf 329 tot en met 549 euro ben ik tegen gekommen.
Mooie van die pioneer is dat je remote ontvangen ergens op een gunstige plaats neer kunt leggen en dan de reciever verder weg kunt bouwen,volgens mijn heeft de bullit dit niet,echter is deze vele male goedkoperen,zo rond de 135 euro.
Mooie van die pioneer is dat je remote ontvangen ergens op een gunstige plaats neer kunt leggen en dan de reciever verder weg kunt bouwen,volgens mijn heeft de bullit dit niet,echter is deze vele male goedkoperen,zo rond de 135 euro.
- largeproject
- Contacteer:
Hey,das mooi,binnenkort maar eens op pad gaan daar voor,misschien is die van pioneer beter,maar daar krijg je geen tegoed bon bij.
Gebruik jij de standard meegeleverde antennes? :?

Gebruik jij de standard meegeleverde antennes? :?
Ik wil ook een DVB-T tuner laten plaatsen in mijn wagen...
Ik heb momenteel een 16:9 scherm met een analoge tuner (origineel af fabriek) [Maar sinds Analoge tv is afgeschaft, krijg ik geen beeld meer op tv]. Wat gaat er veranderen moest ik een DVB-T tuner plaatsen? Kan ik mijn achteruitrijdcamera enzo nog gebruiken? Ben ik verplicht om de afstandsbediening te gebruiken, of gaat dit nog met de knoppen op het OEM scherm?
Graag een antwoord...
Ik heb momenteel een 16:9 scherm met een analoge tuner (origineel af fabriek) [Maar sinds Analoge tv is afgeschaft, krijg ik geen beeld meer op tv]. Wat gaat er veranderen moest ik een DVB-T tuner plaatsen? Kan ik mijn achteruitrijdcamera enzo nog gebruiken? Ben ik verplicht om de afstandsbediening te gebruiken, of gaat dit nog met de knoppen op het OEM scherm?
Graag een antwoord...
zie dit. http://e46forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=4391 en dit http://www.dietz2.biz/dokumente%5C1251_D-E.pdf
als je dat leest en je koopt ook een digi tv tuner kan je het zo op je bestaande audio aansluiten samen met een achteruitrijcam.
ohja ik zag dat je niet ver bij me af woonde.. kom je weleens bij berlien bmw in Neerpelt? hun zeiden dat het niet mogelijk was.. totdat ik ze het liet zien.. en gelijk hun reactie dat het niet verantwoord was..
maarja het werkt zo wel enkel bij het uitlezen zien ze het blijkbaar.. maar of het waar is geen idee.
als je dat leest en je koopt ook een digi tv tuner kan je het zo op je bestaande audio aansluiten samen met een achteruitrijcam.
ohja ik zag dat je niet ver bij me af woonde.. kom je weleens bij berlien bmw in Neerpelt? hun zeiden dat het niet mogelijk was.. totdat ik ze het liet zien.. en gelijk hun reactie dat het niet verantwoord was..

//.00.-// > /.-////.-///.-
Quote verwijderd, het is niet nodig het voorgaande bericht te quoten. Het komt de leesbaarheid niet ten goede.
Ik ga meestal bij Schillebeekx in Lommel... Ik heb daar m'n vaste macanic. Bij Beliën hadden ze toen ik een half jaar geleden langs ging voor een 2008-2 DVD, nog nooit een 16:9 scherm met MK4 gezien in een E46!Moderatoropmerking Opt1mus
haha dat is te erg... ze zijn alleen goedkoop in onderhoudsbeurten.
Ik ben juist bij mijn dealer geweest voor een OEM DVB-T tuner. Ze hebben een ombouwset voor de E46. Kost 637€ excl BTW....
Ik denk dat ik dat ga doen!
Ik denk dat ik dat ga doen!
Jep, dat is em! AB??330dM schreef:Volgens mij gaat dat dan om deze:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=95
(Mét AB dus...)
- largeproject
- Contacteer:
afstandsbediening 

Hij is inderdaad met afstandsbediening, maar de bediening via de originele toetsen blijft ook gewoon werken. De AB dient meer voor passagiers achter (als je beslist om schermen in de hoofdsteunen te plaatsen...).
hoe zeker weet je dat? nu valt er niet veel te bedienen op het scherm ik denk meer dat je sneller een afstandbediening pakt.. en dan nog een stevige prijs van 600+,-- nou voor dat geld weet ik wel een high end digi tv tuner die wellicht beter is en ook een beetje van deze tijd is..CTD schreef:Hij is inderdaad met afstandsbediening, maar de bediening via de originele toetsen blijft ook gewoon werken. De AB dient meer voor passagiers achter (als je beslist om schermen in de hoofdsteunen te plaatsen...).
- largeproject
- Contacteer:
@Chris
Welke type Hirschman antennes heb je derbij gekregen??
Welke type Hirschman antennes heb je derbij gekregen??