Ben wakes_bmw aka michel en een member van r2motorsport. Een vriendengroep die samen dezelfde passie hebben... namelijk bmw. Zijn al jarenlang actief in het bmw-wereldje, dus velen van jullie zullen het wel kennen.
Ik ben woonachtig in Souburg en heb een aantal passies. Zal jullie niet vervelen met al mijn hobbies, maar even beperken tot de wagens...
Een daarvan is bmw. Rijd dagelijks in een bmw 528. Zit een OEM m5 pakket op met bumpers voor en achter. Is eibach verlaagd en staat op 19" Racing Dynamics.
Verder nog wat extra's waaronder dvd, nav, subs, vollederen interieur, update koplampen met witte celis led lampen, celis led achterlichten, m5 einddemper, m5 achterspoiler, achterraam spoiler, zilvere interieurlijsten, enz....
Hoogstwaarschijnlijk wordt mijn volgende wagen een e46 dus vandaar dat ik mij aangemeld heb. Zit nog te twijfelen tussen een 330 touring of een m3. Maar aangezien het toch nog wel een paar jaar zal duren voordat ik om een nieuwe ga, kan ik nog even doorsparen
Mijn 2e passie is mijn golf 1 gti van '79. Dit is het knutselproject wat ik samen met een vriend doe.
De wagen hebben we vorig jaar gekocht en in de tussentijd is er het een en ander aan veranderd. Zo hebben we er een schroefset onder gelegd, 15" oldskool Ronal turbo's met lage bandjes, een Groep N uitlaatsysteem vanaf het spruitstuk, heldere koplampen. Op de foto staat ie ook nog met de Inpro achterlichten, maar deze zijn onderhand vervangen voor de orginele exemplaren.
Hieronder nog een aantal foto's van zowel de bimmer als de golf