BMW logo Motorkap
-
bram2000
BMW logo Motorkap
Ik ben sinds vandaag de troste eigenaar van een zwarte 320 ci :~ Moet nog een weekje wachten op de kentekens.. Mijn BMW logo op de motorkap is niet meer zo mooi en wil er graag een nieuwe opzetten. Bestellen bij de dealer? en hoe krijg je hem eraf/hoe is ie gemonteerd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bedankt!!
Bedankt!!
Re: BMW logo Motorkap
ik heb de mijne ook laten vervangen, deze was ook slecht.
je kunt er met een schroevendraaier onder en hem zo omhoog wippen. er zitten 2 nokjes aan het embleem die je als het ware "in de motorkap drukt". enige voorzichtigheid geboden, want schiet niet uit met de schroevendraaier... en uiteraard een doek onder de schroevendraaier..
nog een tip: koop originele logo's want ik dacht ook goedkoop uit te zijn met immitatie-spul en ze zijn nu na 4mnd alweer aan vervanging toe.. (zit vocht onder)
suc6 ermee...
je kunt er met een schroevendraaier onder en hem zo omhoog wippen. er zitten 2 nokjes aan het embleem die je als het ware "in de motorkap drukt". enige voorzichtigheid geboden, want schiet niet uit met de schroevendraaier... en uiteraard een doek onder de schroevendraaier..
nog een tip: koop originele logo's want ik dacht ook goedkoop uit te zijn met immitatie-spul en ze zijn nu na 4mnd alweer aan vervanging toe.. (zit vocht onder)
suc6 ermee...

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
hihi...
...kreeg 'm op de vorige coupe voor nop!
...kreeg 'm op de vorige coupe voor nop!
Laatst gewijzigd door Joop op 24 dec 2008, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
-
Griffendahl
Ik heb hem ook twee weken geleden vervangen, makkelijker los te halen met een schroevendraaier. Rond de 15 euro betaald inclusief (Kalfsbeek Schiedam)
-
Mike01
het is natuurlijk wel wat veiliger voor je lak als je er een plastic pasje ofzo tussen schroevendraaier en motorkap houd i.p.v.een doekje.
-
KB VWG996
neem zwarte embleempjes, of carbon, veeeeel mooier 
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
Neem gewoon een OEM embleem veel mooier
Vervangen is echt een eitje zoals hier boven wordt beschreven, mijn embleem is de blauw wit plastic afgegaan onder het rijden, ik zag hem gaan
Vervangen is echt een eitje zoals hier boven wordt beschreven, mijn embleem is de blauw wit plastic afgegaan onder het rijden, ik zag hem gaan
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Op deze plekken een schroevendraaier eronder steken en voorzichtig en langzaam en het embleem omhoog wippen.

-
bram2000
Idd ja zaterdag ff langs de dealer.Mike01 schreef:het is natuurlijk wel wat veiliger voor je lak als je er een plastic pasje ofzo tussen schroevendraaier en motorkap houd i.p.v.een doekje.
Als je een doek gebruikt die dik genoeg is om schade aan je lak te voorkomen, werkt dit beter als een plastic pasje, deze kunnen met hun randen alsnog schade aan je lak maken.

Mooi zwart is niet lelijk!
ik heb nooit geweten dat het zo makkelijk eraf te halen was..
//.00.-// > /.-////.-///.-