Niet rokersuitvoering
-
328Ci
Niet rokersuitvoering
Ik zag laatst in een optie/ prijslijst die ik heb, dat je op de optielijst voor een niet roken uitvoering kon kiezen. Kosten nul euri's. Nu heb ik een asbak (nooit gebruikt) in mijn midden console en een tussen de voorstoelen voor de mensen op de achterbank. Wat zit er op die plaats bij de niet rokersuitvoering???
Re: Niet rokersuitvoering
Ik ben zelf niet helemaal zeker, maar ik dacht dat er in het geval van een niet-rokers pakket, gewoon geen aanstekertje in de asbak zit, maar wel het asbakje en het oplaadstekkertje (waar normaal de aansteker inzit).
Bij het wel-rokers pakket, had je ook nog de optie om aanstekers te hebben voor de passagiers vanachter (zoals de 7-serie had standaard heeft). Ik heb deze optie zelf bijgebouwd (enkel voor oplaadtoestanden).
Ik duld geen rokers in m'n auto!
Bij het wel-rokers pakket, had je ook nog de optie om aanstekers te hebben voor de passagiers vanachter (zoals de 7-serie had standaard heeft). Ik heb deze optie zelf bijgebouwd (enkel voor oplaadtoestanden).
Ik duld geen rokers in m'n auto!
Niet rokerspakket heeft een 'dummie-aansteker'; ofwel enkel de 12V aansluiting en niet de aansteker maar een stukje plastic als dop over de aansluiting.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
-
Griffendahl
Ik had destijds begrepen dat de asbak ook niet meer hittebestendig is, dus niet geschikt om peuken in uit te drukken 
Er staat idd wel een niet-roken symbooltje op de bodem van het bakje!
BMW - Maßstab für Fahrspaß
-
328Ci
Deutsche grundlichkeitJoop schreef:Er staat idd wel een niet-roken symbooltje op de bodem van het bakje!
-
Dan_600F
extra 12 volt is nooit weg (mp3 spelert en navi) kan je voor achter de armsteun bij de dealer een asbakje met extra aansluiting bestellen? en zoja ligt die bekabeling er dan al?