Hallo een ieder,
ik heb sinds kort weer een 330d gekocht. Door de lage km stand en de goede deal die ik kon maken heb ik echter een paar kleine oneffenheden op de koop toe genomen.
De sierlijsten (chroom) om de ramen heen zitten een beetje vreemd ver naar buiten. Ook zijn ze in twee delen?????
Ik denk dat het origineel een black/shadow-line is en dat de vorige eigenaar dit heeft proberen te veranderen.
De lijsten horen rondom te zitten, maar bij mij is de onderste rand gewoon zwart??
Ook heb ik een lekkage op het deurrubber aan de voordeur passagierskant. Als het regent of in de wasstraat lekt deze recht boven de deuropener aan de binnenzijde (halverwege het raam). De deurrubbers zijn er perfect uit, toch lekt het?
Heeft iemand hier ervaring mee of wel eens omgebouwd naar chroom of blacklline, bruikbare tips zijn echt welkom dan.
alvast bedankt.
Chroomline sierlijsten vervangen.
Chroomline sierlijsten vervangen.
Laatst gewijzigd door Fabian79 op 28 dec 2008, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Griffendahl
Re: Chroomline sierlijsten vervagen.
Als het origineel een shadowline is zouden je B stijlen aan de buitenkant hoogglans moeten zijn... Makkelijk te controleren.
Wat betreft de lekkage, vermoedelijk zit het binnenscherm van je deur niet goed. Ik zou bij de dealer even een nieuw scherm halen en deze weer netjes achter je deurpaneel monteren. Hiervoor staat als ik me niet vergis gewoon een DIY op dit forum
Wat betreft de lekkage, vermoedelijk zit het binnenscherm van je deur niet goed. Ik zou bij de dealer even een nieuw scherm halen en deze weer netjes achter je deurpaneel monteren. Hiervoor staat als ik me niet vergis gewoon een DIY op dit forum
Griffendahl schreef:Als het origineel een shadowline is zouden je B stijlen aan de buitenkant hoogglans moeten zijn... Makkelijk te controleren.
Die lekkage heb ik dus niet. In de wasstraat zie je het gewoon lopen vanaf de bovenkant van de deur. Echt aan de bovenkant van de auto dus. Het druppelt zo op de stoel.
Iemand nog een idee hoe dit kan. De deur lijkt op het eerste gezicht goed te hangen en de rubbers zien er ook top uit.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Heb je een schuifdak?
Het kan namelijk zijn dat de afvoer gootjes dan verstopt zitten...
Dan loopt het ook via plekken naar binnen waar het dus niet hoort.
Het kan namelijk zijn dat de afvoer gootjes dan verstopt zitten...
Dan loopt het ook via plekken naar binnen waar het dus niet hoort.
Nope geen schuifdak, de lekkage komt echt boven bij de deur vandaan.
Ik heb trouwens glimmede B-stijlen, dus geen chroomline. Ik ga die chromen strippen er dan afhalen, het ziet er een beetje goedkoop uit zo. Het sluit niet mooi aan bij c-stijl, ze zijn in twee delen en de anderkant is zwart. Snap toch echt niet hoe ze dit hebben verzonnen. Als je zoiets doet dan doe je het toch goed??
Ik heb trouwens glimmede B-stijlen, dus geen chroomline. Ik ga die chromen strippen er dan afhalen, het ziet er een beetje goedkoop uit zo. Het sluit niet mooi aan bij c-stijl, ze zijn in twee delen en de anderkant is zwart. Snap toch echt niet hoe ze dit hebben verzonnen. Als je zoiets doet dan doe je het toch goed??